۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۳۳۲۶۹
آیت الله عفیف نابلسی:

سردار شهید سلیمانی چهره بارز تاریخ معاصر است

سردار شهید سلیمانی چهره بارز تاریخ معاصر است
یکی از عالمان برجسته لبنان بیان داشت: سردار سلیمانی چهره بارز تاریخ معاصر است که دستآوردهایی بی بدیل در مبارزه با رژیم صهیونیستی و آمریکا رقم زد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی از عالمان برجسته لبنان در بیانیه ای، شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بدست آمریکا را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:

ای فرزندان مقاومت و ای ملت های آزادیخواه جهان و ای ملت عزیز ایران! خدای متعال در این روز سردار قاسم سلیمانی آن انقلابی برزگ که علیه استعمارگران به پاخاست و ابومهدس المهندس سردار رشید اسلام را برای شهادت برگزید.

سردار شهید سلیمانی و همرزمان عراقی او، طالب شهادت بودند و قهرمانانه به آن نائل آمدند و شایسته شهادت بودند.

به نوبه خود، شهادت سردار سلیمانی و همرزمان عراقی او را به رهبر جمهوری اسلامی ایران امام سید علی خامنه ای،  سید حسن نصرالله و ملت های ایران، عراق، فلسطین، یمن و سوریه تبریک می گویم.

سردار سلیمانی چهره بارز تاریخ معاصر است که دست‌آوردهایی بی بدیل در مبارزه با رژیم صهیونیستی و آمریکا رقم زد و توانستند شکست های زیادی به آنها تحمیل کند.

همه آزادیخواهان جهان در انتظار شعله کشیدن زمین در زیر پای اشغالگران آمریکایی در عراق هستند و مجاهدان غیور عراقی تا خروج آخرین نظامی اشغالگر از کشورشان، از پای نخواهند نشست.

یادآور می شود که بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید»./983/ب

 

ارسال نظرات