۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۳۳۲۵۴
امام جمعه بیروت:

شهادت سردار سلیمانی عزم امت را برای آزادسازی قدس راسخ‌تر می‌کند

شهادت سردار سلیمانی عزم امت را برای آزادسازی قدس راسخ‌تر می‌کند
امام جمعه بیروت بیان داشت: شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، عزم امت اسلامی را برای مقابله با رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس شریف راسخ‌تر می کند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت، ترور شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از سوی آمریکا، پیامدهای بزرگی بر منطقه خواهد داشت.

حجت الاسلام فضل الله با محکوم کردن ترور سردار سلیمانی و همرزمان عراقی بیان داشت که آمریکا وی را خطری برای موجودیت خود در منطقه می دانست.

امام جمعه بیروت ادامه داد: ما مردم لبنان، شهادت قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به رهبر جمهوری اسلامی ایران، دولت و ملت این کشور و همچنین به دولت و ملت عراق تسلیت می گوییم. در حقیقت شهادت آنان بر خلاف تصور دشمن که دستآورد محسوب می شود، عزم امت اسلامی را برای مقابله با رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس شریف راسخ‌تر می کند.

امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید»./983/ب

ارسال نظرات