۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۳۳۳۰۳

پیام تسلیت سرپرست حوزه علمیه لرستان درپی شهادت سردار سلیمانی

پیام تسلیت سرپرست حوزه علمیه لرستان درپی شهادت سردار سلیمانی
سرپرست حوزه علمیه لرستان در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ»

حجت الاسلام موسوی در این پیام بیان کرده است: شهادت مظلومانه سرداران سرافراز اسلام و مجاهدان راه خدا، حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهان شهیدشان را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مد ظله العالی، همه مسلمانان جهان و خاصه ملت مؤمن و ولایتمدار ایران، سپاه سرفراز انقلاب و خانواده های گرامی آن افلاک نشینان تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

در ادامه این پیام آمده است: تاریخ سراسر نور و افتخار آمیز مکتب اهل بیت(ع) به ما آموخته است که شهادت، نه تنها خللی در مسیر نیل به آرمان های مقدس این مکتب نورانی ایجاد نمی کند، بلکه به حرکت و پویایی و گسترش آن می انجامد.

آری!

با شهادت عالمان صاحب اندیشه ای چون بهشتی، مطهری، مفتح و ... و شهادت مجاهدانی چون چمران، مغنیه، سلیمانی، ابو مهدی و... نه تنها جبهه مقاومت مستأصل نخواهد شد، بلکه خون تازه ای در شریان های این حرکت ضد استعماری وضد صهیونیستی جاری می شود.

در این پیام افزوده شده است: به یقین هزاران هزار سردار مؤمن و مجاهد که تربیت یافته کلاس درس ایثار و شهادت شهید سلیمانی هستند و همه عاشقان راه آن شهیدان پاک، اجازه یک شب آرامش را به نیروهای تروریستی آمریکا و رژیم صهیونسیتی نخواهند داد.

سرپرست حوزه علمیه لرستان در پایان این پیام افزوده است: از خدای قادر و متعال خواستاریم اولین برکت خون این عزیزان را خروج ذلیلانه دولت خبیث آمریکا از منطقه و فتح کامل فلسطین به دست مجاهدان اسلامی قرار دهد.

«و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
عزیز دل ملت قهرمان. سپهبد سلیمانی خوشزبان . امیر شجاع و فهیم و صبور
بسر بردی عمرت بعشق زبور . بقرآن و پیغمبر و اهل دین
بخفت کشاندی همه اهل کین . شهادت نباشد به هرکس نصیب
مگر بوده باشد وجودش خصیب . هنیئا لک ای سرور راد ما . شدی ماندگار در دل و یاد ما .
0
0