۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۳۳۲۰۶
استاد حوزه علمیه:

شهادت حاج قاسم سلیمانی مقدمه نابودی آمریکا است

شهادت حاج قاسم سلیمانی مقدمه نابودی آمریکا است
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، گفت: سپاه ایران با رهبری هوشیار و مقتدر، جواب سختی را به دشمنانی همچون آمریکا می‌دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج کرمان، امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سرافزار اسلام حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام علی (ع) این شهر با اشاره شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: امروز آتش کینه دشمن بدن حاج قاسم را سوزاند.
 
وی ابراز داشت: دشمنان ملت ایران بدانند دیگر خواب آسوده نخواهند داشت و شهید شدن حاج قاسم سلیمانی راهی برای از بین بردن شما را برای ملت ایران فراهم کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه منتظر شهادت بود، خاطرنشان کرد: سپاه ایران، حشدالشعبی عراق، حزب الله لبنان و حماس پاسخ محکمی را به دشمنان می‌دهند.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با توجه به این که امروز همه مردم ایران یک حاج قاسم سلیمانی برای خود هستند و راه او را ادامه می‌دهند، اظهار داشت: بصیرت در تمام صحنه‌ها راه از بین بردن فتنه‌های دشمنان در کشور و خارج از کشور است.
 
امام جمعه موقت کرمان با بیان این که سپاه پاسخ محکمی را به دشمنان اسلام می‌دهد، ادامه داد: رهبر انقلاب در سخنرانی‌های خود بیان کردند که ما دنبال جنگ نیستیم، اما اگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرید، ما پایان جنگ را اعلام خواهیم کرد.
 
وی در پایان با توجه به این که خاج قاسم سلیمانی به زرق و برق دنیا هیچ وقت دلبسته نشد، گفت: سپاه ایران با رهبری هوشیار و مقتدر جواب سختی را به دشمنانی همچون آمریکا می‌دهند./۱۳۸۰/پ210/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
عزیز دل ملت قهرمان. سپهبد سلیمانی خوشزبان . امیر شجاع و فهیم و صبور
بسر بردی عمرت بعشق زبور . بقرآن و پیغمبر و اهل دین
بخفت کشاندی همه اهل کین . شهادت نباشد به هرکس نصیب
مگر بوده باشد وجودش خصیب . هنیئا لک ای سرور راد ما . شدی ماندگار در دل و یاد ما .
0
0