۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۳۳۳۱۲

مازندران یکپارچه در سوگ شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی

مازندران یکپارچه در سوگ شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی
مردم ولایت مدار و علوی تبار مازندران امروز در سوگ شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی یکپارچه سیاهپوش و سوگوار شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، پس از انتشار خبر شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، مردم ولایت مدار و علوی تبار مازندران در سوگ این سردار رشید اسلام نشستند.
 
بر اساس این گزارش مردم ولایت مدار مازندران با سیاه پوش کردن کوچه ها و محلات در رثای این سردار دل ها ماتم زده هستند.
 
این گزارش می افزاید؛ علما، شخصیت های حوزوی، مسؤولان بخش های مختلف استان مازندران با صدور پیام های جداگانه ای این جنایت آمریکایی ها را محکوم کردند.
 
تظاهرات ضدآمریکایی مردم مازندران درپی شهادت سردار سلیمانی 
 
همچنین تظاهرات و راهپیمایی ضد آمریکایی مردم مناطق مختلف مازندران درپی شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و محکوم کردن این حادثه تروریستی برگزار شد.
 
مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه مازندران پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت آمریکایی ها به میدان آمدند و خواستار انتقال سخت از این جنایت کاران شدند.
 
این گزارش می افزاید؛ مردم مازندران در این راهپیمایی‌ها با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل، حادثه تروریستی آمریکایی صهیونیستی و اقدام و جنایت شقی‌ترین افراد را در شهادت سردار سلیمانی و جمعی از یارانش، محکوم کردند و خواستار انتقام از عوامل این جنایت بین المللی شدند.

راهپیمایان مازندران همچنین با سردادن شعار «خواسته ملت ما؛ انتقام انتقام است» با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و یارانش بر تداوم راه شهدا و آرمان‌های والای مقاومت تاکید کردند و خواستار انتقام سخت از عاملان این حادثه و حمایت شدند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات