۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۶۳۳۴۱۲

پیام تسلیت رییس دانشگاه مذاهب اسلامی درپی شهادت سردار سلیمانی

پیام تسلیت رییس دانشگاه مذاهب اسلامی درپی شهادت سردار سلیمانی
حجت الاسلام والمسلمین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"

بار دیگر استکبار جهانی و دشمن خبیث و خونخوار چهره واقعی خود را در ترور ناجوانمردانه سردار بزرگ و پر افتخار اسلام و مجاهد فی سبیل الله "حاج قاسم سلیمانی" نشان داد و برگ ننگین دیگری بر کارنامه سیاه و پلید خود افزود.

سردار رشید مقاومت، سالها عمر خود را در راه عزت و سربلندی امت اسلام و استقلال ملت‌های مظلوم گذاشت و الحق که او را باید سردار دلها نامید که امروز دشمن بخاطر ترس از جایگاهش در قلوب مومنین و ملت‌های ستمدیده و آزاده دنیا به ترور او اقدام کرده است.

امروز دیگر، چهره واقعی و خباثت آلود تروریسم بین‌الملل به سرکردگی آمریکا و ایادی استکبار جهانی بر همگان مبرهن و آشکار شد که بخاطر عجز و شکست در برابر مقاومت و مجاهدت مردان خدا که برای آزادی و عزت مردم منطقه تلاش می‌کردند، دست به جنایت و ترور ناجوانمردانه زدند.

امروز اگر چه تمام ملت‌های آزادی خواه و جبهه مقاومت در سراسر دنیا داغدار شهادت این سردار رشید اسلام و الگوی مقاومت و مجاهدت و همراهانش هستند، اما درخت تنومند مقاومت و تفکر مقابله با افراط گرایی و مبارزه با دشمنان اسلام و استکبار جهانی در سایه خون این شهدا مستحکم تر می‌گردد و مسیر آنها با قوت توسط جوانان و تربیت یافتگان مکتب خمینی کبیر(ره) ادامه خواهد یافت و صدها قاسم سلیمانی در منطقه و جهان خواهد رویید.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه بزرگ دانشگاه مذاهب اسلامی، شهادت سردار بزرگ و پرافتخار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و«ابو مهدی مهندس» را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و همه مجاهدان جهان وملت بزرگ ایران و خانواده محترم ایشان تبریک وتسلیت عرض نموده و علو درجات را برای ایشان و تمامی شهدای اسلام خواهانم.

محمد حسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات