۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۶۳۳۵۲۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

مردم اصفهان در میدان امام خمینی با سردار سلیمانی تجدید میثاق خواهند کرد

مردم اصفهان در میدان امام خمینی با سردار سلیمانی تجدید میثاق خواهند کرد
احمدی با اشاره به خروش انقلابی مردم اصفهان علیه جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، گفت: مردم اصفهان روز شنبه با شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق خواهند کرد.

محمد علی احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به خروش انقلابی و خودجوش مردم اصفهان علیه جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید سپاه اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، گفت: تجمع تجدید میثاق مردم شهیدپرور اصفهان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز شنبه 14 دی ماه از ساعت 14 در میدان امام خمینی اصفهان برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: در پی جلسه‌ای که با حضور آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و مسؤولان استانی در دفتر وی برگزار شد، مقرر شد این تجمع مردمی و دشمن شکن به منظور تجدید میثاق با این شهید بزرگ سپاه اسلام برگزار شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان ضمن دعوت از عموم مردم شهید پرور اصفهان برای شرکت در این تجمع، اظهار کرد: سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب سخنران این تجمع خواهد بود./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات