۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۳۳۶۱۰
رهبر شیعیان پاکستان:

آمریکا خطر جدی برای امنیت جهان است

آمریکا خطر جدی برای امنیت جهان است
رهبر شیعیان پاکستان با صدور بیانیه ای شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس را به مقام عظمی ولایت، ملت شریف دو کشور و خانواده شان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام و السلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان با صدور بیانیه ای شهادت سردار رشید اسلام جنرل قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس را به مقام عظمی ولایت، مراجع تقلید، ملت آزادہ جھان و ملت شریف دو کشور و خانوادہ شان تسلیت گفت۔

حجت الاسلام و السلمین سید ساجد علی نقوی درپیام خود ابراز داشت: آمریکا هیچ وقت پایبند قوانین بین الملل نبوده است، با شهادت سردار سلیمانی امنیت دنیا را بهم زدن، امروز قدرت های استعمار خطر جدی برای امنیت جهان شده است، و جنایات آمریکا دیگر در آخر رسیده است.

وی افزود: یاد سردار سلیمانی و ابومهدی را گرامی می داریم، سردار سلیمانی و ابومهدی نقش شوم ترویست های جهانی را با بصیرت و تدبیر نابود کرد.

رهبر شیعیان پاکستان تاکید کرد: اینجانب این ضایعۀ جبران ناپذیر و شهادت رفیقاشان سردار ابومهدی المهندس را به محضر حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و به همۀ رهروان حق و تمام رزمندگان اسلام و آزادی خواهان جهان و علاقه‌مندان او در سراسر دنیا و نیز به بیت شریف آنها تبریک و تسلیت عرض می کنم و یقین دارم که علاقه مندان به او، راه او را با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهند داد./۹۸۸/ن

 

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات