۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۶۳۳۵۳۲

مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و المهندس تا دقایقی دیگر در کاظمین

مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و المهندس تا دقایقی دیگر در کاظمین
مراسم تشییع پیکر سرداران شهید سلیمانی و المهندس دقایقی دیگر در کاظمین برگزار می‌شود.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق امروز (شنبه) گفت که مراسم تشییع پیکرهای سرداران «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق، تا ساعتی دیگر در شهر کاظمین برگزار می‌شود.

مسجدی در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در عراق بیان داشت: «پیکرهای شهیدان سردار سلیمانی و ابو مهدی مهندس و شهدای همراه آنها به کاظمین منتقل می شوند و پس از تشییع در کاظمین برای تشییع رسمی به بغداد انتقال داده خواهند شد».

وی عنوان کرد:‌ در حال حاضر در حرم شریف کاظمین هستیم برای آماده سازی شهدای عزیز و حدود نیم ساعت دیگر پیکرهای طیبه شهدا به اینجا آورده می‌شوند و مراسم باشکوهی در حرم امام جواد و امام کاظم (ع) با حضور مسؤولان عتبه و مردم کاظمین برگزار می‌شود.

مسجدی همچنین گفت: از سوی عتبه کاظمیه نیز سه روز مراسم برای بزرگداشت شهدای عزیز به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

وی افزود: بعد از تشییع پیکر شهدا در کاظمین، پیکر شهدا برای مراسم رسمی در بغداد به آنجا منتقل می‌شوند.

سفیر ایران بیان کرد: امیدوارم شهدای عزیز ما سردار سلیمانی و شهید ابومهندس و بقیه شهدا با ائمه بزرگوار امام جواد و امام موسی بن جعفر محشور باشند.

حرم امامین کاظمین امروز آماده در آغوش کشیدن پیکرهای پاک سرداران شهید سلیمانی و المهندس است و مردم نیز در حال حضور یافتن در حرم امام کاظم و امام جواد (علیهما سلام) برای استقبال از شهدای رشید اسلام هستند.

در حال تکمیل...

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
شهید قاسم سلیمانی، اسطوره‌ای نستوه در عرصه مقابله و مبارزه با ظلم صدامی و شیطان بزرگ و فراعنه سردمداران رژیم اشغالگر قدس و اذناب پست و منحط آنان، چون وهابیت و سلفیت تکفیری و طالبان و داعش و النصره و ... بود و نام مبارک او در خط اول کتاب زرّین مبارزان با آمریکای جنایتکار، ثبت و ضبط است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
راه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آن اسطوره مقاومت با مجاهدت مضاعف سربازان ولایت و مقاومت در سراسر جهان اسلام تا نابودی کامل استکبار جهانی و صهیونیسم پلید ادامه دارد.
0
0