۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۶۳۳۴۳۳
امام جمعه نجف اشرف:

ملت عراق به سپهبد شهید قاسم سلیمانی وفادار خواهد ماند

ملت عراق به سپهبد شهید قاسم سلیمانی وفادار خواهد ماند
امام جمعه نجف اشرف در پیامی به رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: ملت عراق به سپهبد شهید قاسم سلیمانی وفادار خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در نجف اشرف، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف، در پیامی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را به محضر رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت.

متن این پیام به شریح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضور با برکت رهبر بزرگ انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای

تسلیت گرم ما را در پی درگذشت سپهبد قاسم سلیمانی، مجاهد قهرمان و وفادار، نماد مقاومت و یاور ملت های ستمدیده، پذیرا باشید.

با صراحت به شما رهبر انقلاب اعلام می کنیم: راهی که ملت شجاع و اصیل عراق در پیش گرفته است، همان راهی است که امام حسین(ع) در پیش گرفته بود و همچنان این ملت به سپهبد سلیمانی وفادار خواهد ماند.

مشیت خداوند متعال بر این تعلق گرفته است که سپهبد قاسم سلیمانی، این شهید والامقام، در سرزمین امام حسین(ع) و در دفاع از ملت عراق به درجه شهادت نائل آید و همزمان با برادر خود، یعنی ابومهدی المهندس به شهادت برسد تا آمیخته شدن دو خون پاک آنها با یکدیگر، نمایشی از وحدت دو ملت ایران و عراق شود و از یکی بودن هدف و یکسانی جبهه جنگ در برابر دشمنی واحد، تعبیر کند.

ما به محضر شما رهبر انقلاب اسلامی، ملت ایران و عراق و همه ملت های مسلمان تسلیت می گوییم و اعلام می کنیم که همچنان در راه یاری دین قدم برمی داریم و راه سرخ شهادت همچنان راه محمد و علی علیهما السلام باقی خواهد ماند و پیروان و شیعیان این دو وجود مبارک، در این مسیر حرکت خواهند کرد.

(من المؤمنين رجال صدقوا ماعاهدوا الله عليه فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ينتظر وما بدلوا تبديلا )

نجف اشرف

صدر الدين قبانچی

٧/جمادى الاولى /١٤٤١هـ

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
سپهبد سلیمانی باصفا . همه عمر کردی بعهدت وفا . بدان نیست مهرت ز دلها جدا . قرار گاه عرش بزرگ خدا . همه غمگساریم ز پیر و جوان . براهت رویم جملگی پر توان
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
درود بر شهید سلیمانی
0
0