۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۶۳۳۴۳۰

العمل الاسلامی لبنان جنایت آمریکا را به شدت محکوم کرد

العمل الاسلامی لبنان جنایت آمریکا را به شدت محکوم کرد
جبهه العمل الاسلامی لبنان با محکومیت جنایت آمریکا در ترور حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد که آمریکا تاوان این جنایت راخواهد داد.

به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، جبهه العمل الاسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای جنایت تروریستی و وحشیانه آمریکا در ترور حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی و جمعی از فرماندهان ایران و عراق را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: این تجاوزگری ددمنشانه، ضمن هدف قرار دادن امنیت و ثبات عراق و منطقه، اقدامی است بزدلانه که به نتیجه دلخواه نمی‌رسد. آمریکا و هم‌پیمانانش مسؤول این جنایت هستند؛ جنایتی که امت عربی و اسلامی را از هر نژاد، قومیت و مذهبی هدف قرار داده است.

جبهه العمل الاسلامی با تاکید بر وحدت تمامی گروه‌های مقاومت برای مواجهه با خطرها و تهدیدهای امنیتی، نظامی، سیاسی و اقتصادی پیش‌رو خواستار مقابله جدی امت اسلامی با استعمارطلبی آمریکا و اسرائیل شد.

این جبهه در پایان تصریح کرد که آمریکا، اسرائیل و مزدوران عربی با ایجاد تفرقه به دنبال نابودی وحدت کلمه و تکه‌تکه شدن امت اسلامی هستند تا بتوانند از این رهگذر، ثروت‌های کشورهای مسلمانان را به غارت ببرند.

محمد رایجی
ارسال نظرات