۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۳۳۳۶۱
یکی از علمای اهل تسنن لبنان:

حاج قاسم سلیمانی مایه افتخار و عزت ما بود

حاج قاسم سلیمانی مایه افتخار و عزت ما بود
رییس جبهه العمل المقاومت لبنان خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی مایه افتخار و عزت ما بود و هزاران تن نظیر این فرمانده به دنیا خواهند آمد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ زهیر جعید از علمای اهل تسنن و رییس جبهه العمل المقاومت لبنان در گفت‎وگو با شبکه ماهواره ای المیادین لبنان ،شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس نائب رییس بسیج مردمی عراق را تسلیت گفت و اظهار داشت: ما شخصیتی نظیر قاسم سلیمانی که همواره به حضورش افتخار می کردیم و انسانی بسیار ماهر و قدرتمندی بود را از دست دادیم، امام دشمنان باید بدانند که پیروزی به جبهه مقاومت تعلق دارد.

وی افزود: هنگامی حجت الاسلام سید عباس موسوی دبیر کل سابق حزب الله لبنان و شیخ راغب حرب روحانی شیعه لبنانی شهید شدند، گفتند که کار جبهه مقاومت به پایان رسیده است اما این چنین نشد.

این عالم اهل تسنن تصریح کرد: خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس باید موجب وحدت ملت عراق در برابر کسانی شود که خواهان نابودی این کشور یعنی آمریکای جنایتکار شود.

وی تاکید کرد که این امت اسلامی با قدرت به سمت اهداف خود حرکت خواهد کرد و هزاران تن نظیر حاج قاسم سلیمانی متولد خواهند شد. شهادت چنین اشخاصی مایه افتخار و عزت ماست و نوید بخش پیروزی بزرگ و آزادی فلسطین اشغالی خواهد بود.

بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید».

ارسال نظرات