۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۳۳۳۰۸
حشد الشعبی:

تشییع شهدای حمله آمریکا فردا در بغداد برگزار می‌شود

تشییع شهدای حمله آمریکا فردا در بغداد برگزار می‌شود
نیروهای الحشد الشعبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی آمریکا ضد کاروان الحشد الشعبی فردا در بغداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان الحشد الشعبی در بیانیه‌ای که صبح امروز منتشر شد، اعلام کرد مراسم تشییع پیکر شهیدان جان‌باخته در حمله هوایی آمریکا در بغداد شنبه برگزار می‌شود.

در بیانیه حشد شعبی آمده است: خبر شهادت مجاهد بزرگ حاج حاج قاسم سلیمانی و مجاهد حاج ابو مهدی ، مهندس به دست آمریکا، شیطان بزرگ، برای امت اسلامی و مقاومت دردناک و غم انگیز بود . شهادت این دو افق جدیدی را برای جبهه مقاومت باز خواهد کرد و باعث می‌شود که دشمنان از این عمل پشیمان شوند.

این جنایت ملت عراق را برای اخراج امریکایی‌ها از کشورشان مصمم‌تر خواهد کرد. به دو ملت عراق و ایران و به ویژه رهبر انقلاب حضرت آیت  الله خامنه ای و مرجعیت شیعه عراق آیت الله سیستانی و خانواده‌های شهدا ، شهادت این دو فرمانده عزیز تسلیت می‌گویم.                                                                                           

وزارت جنگ آمریکا دیشب اعلام کرد که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در عملیاتی با دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسانده است. نیویورک تایمز گزارش داد که این حمله توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی انجام شده است.

در جریان حمله هوایی ارتش آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد در بامداد جمعه، کاروان تشریفات نیروهای الحشد الشعبی هدف قرار گرفت و علاوه بر شهید سلیمانی و المهندس، «محمدرضا الجبری»، مسئول روابط عمومی و تشریفات این سازمان و تعدادی از همراهان ایشان به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان این حمله را تأیید کرد./847/ب

ارسال نظرات