۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۳۳۶۳۷
تلویزیون رژیم صهیونیستی:

ایران انتقام سردار سلیمانی را از آمریکا می‌گیرد

ایران انتقام سردار سلیمانی را از آمریکا می‌گیرد
تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران انتقام شهادت سردارسلیمانی را می‌گیرد و این اتفاق ممکن است در سرزمینهای اشغالی رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ایران انتقام شهادت سردار سلیمانی را از آمریکا خواهد گرفت و این انتقام ممکن است در سرزمین‌های اشغالی رخ بدهد.

در همین رابطه رسانه‌های صهیونیستی به نقل از منابع تل آویو اعلام کردند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی پس از تایید حمله آمریکا به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سفرش را به یونان نیمه کاره گذاشت.

خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از خبرنگار «والا نیوز» مستقر در فلسطین اشغالی نوشت: تل آویو به دلیل تهدیدهای احتمالی از سوی ایران، در بالاترین سطح هشدار قرار گرفته است و منطقه جبل‌الشیخ را به روی بازدید کنندگان بسته اعلام کرد.

وزارت جنگ آمریکا دیشب اعلام کرد که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در عملیاتی با دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به شهادت رسانده است.نیویورک تایمز گزارش داد که این حمله توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی انجام شده است.

در جریان حمله هوایی ارتش آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد در بامداد جمعه، کاروان تشریفات نیروهای الحشد الشعبی هدف قرار گرفت و علاوه بر شهید سلیمانی و المهندس، «محمدرضا الجبری»، مسؤول روابط عمومی و تشریفات این سازمان بعلاوه تعدادی از همراهان ایشان به شهادت رسیدند./983/ب

 

ارسال نظرات