۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۳۳۶۴۸
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

شهادت مظلومانه مجاهدان بزرگ جهان اسلام عامل نابودی فرعون زمان خواهد بود

شهادت مظلومانه مجاهدان بزرگ جهان اسلام عامل نابودی فرعون زمان خواهد بود
حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری روحانی بزرگ پاکستان در پیامی شهادت مظلومانه سردار بزرگ جهان اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، با صدور پیامی، شهادت مظلومانه سردار بزرگ جهان اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف دو کشور و خانواده هایشان تسلیت گفت.

وی بیان داشت: شهادت مظلومانه دو سربازان و مدافعان حرم های انبیای الهی و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سوریه و عراق و محافظان جان و مال و ناموس مسلمانان در منطقه از دست عوامل خونخوار داعشی، تکفیری، سعودی، اسرائیلی و امریکایی، عامل نابودی فرعون زمان امریکا خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری با اشاره به این که در پی شهادت این دو مرد بزرگ موج انزجار سراسر جهان اسلام را فرا گرفته است تاکید کرد: جهان اسلام با امریکا و اسرائیل و کشورهای مرتجع و نوکر امریکا و اسرائیل در منطقه، قطع رابطه کنند سفارت آنان را درتخته نمایند.

وی با بیان این که هدف شهادت این دو فرمانده بزرگ اسلام، آغاز جنگ جدید در منطقه است، ابراز داشت: ملت های جهان اسلام به ویژه ملت شریف پاکستان به مقام عظمی ولایت حضرت الله العظمی امام سید علی خامنه ای و خانواده های داغدیده عرض تسلیت نموده و از شیطان بزرگ امریکا ابراز انزجار می کند.

این روحانی بزرگ پاکستانی افزود: دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در چنین سانحه جانگداز عهد می بندد که برای شکست امریکا درجهان خصوصا در منطقه تمام امکانات خود را به کار خواهد گرفت، شهیدان به قول خود عمل کرده اند ما نیز به عهد های شهداء عمل خواهیم کرد./۹۸۸

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات