۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۳۳۷۴۱
حجت الاسلام خاتمی:

امروز هزاران حاج قاسم سلیمانی را در محور مقاومت داریم

امروز هزاران حاج قاسم سلیمانی را در محور مقاومت داریم
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود تفکر مقاومت را از خودش بر جای گذاشت، گفت: ما امروز هزاران حاج قاسم سلیمانی را در محور مقاومت داریم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید مجتبی خاتمی در سلسله نشست‌های بصیرتی شنبه شب‌ها که در مسجد سلمان فارسی برگزار می‌شود با تبریک و تسلیت شهادت سردارسپهبد سلیمانی گفت: شهید سردار سپهبد سلیمانی تنها شهید مردم ایران و عراق و سوریه و انصارالله یمن نیست، بلکه شهید بین المللی اسلامی و فرمانده محور مقاومت بود.

وی با بیان اینکه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با شهادت خودش تفکر مقاومت را از خودش بر جای گذاشت، افزود: سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت سرداران زیادی را تربیت کرده است و ما امروز هزاران حاج قاسم سلیمانی را در محور مقاومت داریم.

به گفته وی دشمنان اسلام و نظام هرچند سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رسانیدند و بدن او را قطعه قطعه کردند، اما نتوانستند تفکر او را از بین ببرند.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: هرچند شهادت مطهری و رجایی و باهنر که ستون و پایه‌های انقلاب اسلامی بودند سخت و دشوار بود، اما امام خمینی (ره) بعد از شهادت آن‌ها می‌فرماید، انقلاب اسلامی نیاز به خون‌های تازه دارد.

وی افزود: با شهادت این سردار سرافراز وحدت بین امت اسلامی ایران چندین برابر شده است و مردم در شهر‌های سراسر کشور آتش به اختیار و خود جوش شعار انتقام سخت از دشمن را سر دادند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه مسؤولان کشور برای گرفتن انتقام خون سردار سپهبد سلیمانی مصمم هستند، عنوان کرد: ملت قهرمان ایران اسلامی نیز انتظار دارند انتقام خون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب گرفته شود.

حجت الاسلام خاتمی در ادامه با اشاره به مطرح شدن خاورمیانه جدید از سوی آمریکا، یادآور شد: آمریکا در طرح خاورمیانه جدید به دنبال حاکمیت بر لبنان، سوریه، عراق و یمن است، اما سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تشکیل محور مقاومت تمام نقشه‌های آمریکا را نقش برآب کرد.

وی ادامه داد: آمریکا که به دنبال خاورمیانه جدید بود نتیجه عکس گرفت و امروز کشور‌های ایران، سوریه، عراق، یمن و لبنان علیه آمریکا متحد شده و جمهوری اسلامی ایران نیز به اندازه‌ای در صنایع نظامی پیشرفت کرده است که یکی از ۸ کشور ابرقدرت جهان است.

استاد حوزه علمیه گفت: جمهوری اسلامی ایران با سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته ۲۲۰ میلیون دلاری آمریکا، قدرت خود را به رخ جهان کشید.

شایان ذکر است، مسجد سلمان فارسی خیابان امیرکبیر یکی از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگی بوده و امسال برای ششمین سال متوالی است که سلسله بحث‌های بصیرتی اخلاقی به همت و تلاش جمعی از افراد ولایتمدار برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات