۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۶۳۳۷۷۷
آیت الله مهدوی:

با شهادت سردار سلیمانی مردم برای مقاومت مصمم‌تر خواهند شد

با شهادت سردار سلیمانی مردم برای مقاومت مصمم‌تر خواهند شد
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ادامه داشتن مسیر مقاومت، گفت: با ریخته شدن خون شهدا مردم مصمم‌تر خواهند شد و شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث تقویت جبهه مقاومت خواهد شد.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قلوب همه مردم ایران، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را جریحه دار کرده است، گفت: دشمنان خیال می‌کنند با شهید کردن نیروهای مجاهد راه آنها را مسدود خواهند کرد، درحالی که مجاهدین عاشق شهادت هستند و هرگز جای آنها خالی نمی‌ماند و مسیر مقاومت با قدرت به پیش خواهد رفت و مردم با ریخته شدن خون شهدا مصمم‌تر خواهند بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: راه سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت و سربازان اسلام در این مسیر قرار خواهند گرفت و مسیر مقاومت از بین نخواهد رفت بلکه با اتحاد و انسجام بیشتری راه سردار سلیمانی و مقاومت ادامه خواهد داشت.

وی اقدام دشمن در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را ابلهانه و اشتباه بزرگ دشمن توصیف کرد و گفت: با شهادت حاج قاسم سلیمانی افراد جدیدی به میدان خواهند آمد و مردم تربیت دینی و شهادت طلبی و روحیه مقاومتی خواهند شد./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات