۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۳۳۸۲۰

مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوج برگزار شد

مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوج برگزار شد
مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور آحاد مختلف مردم در حسینیه ثارالله یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین کلانتری در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله اظهار داشت: قدر همچین گنجینه‌های گرانقدری را بدانیم اما متاسفانه قدر داشته‌هایمان را نمی‌دانیم و قدرنشناس نیستیم و تا در کنار ما هستند خوب استفاده نمی‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این گنجینه‌ها به دنبال شهادت هستند و قاسم سلیمانی‌ها، اورنگ‌ها و شهابی‌فر‌ها این مدلی هستند، افزود: ر فضای مجازی مطلبی از فرزند شهید اورنگ از شهدای مدافع حرم در استان خواندم که به اندازه‌ای که برای سردار سلیمانی ناراحتم برای پدرم ناراحت نبودم، داغ سردار سلیمانی از داغ پدرم سنیگن‌تر بود.

کلانتری بیان کرد: همه سران کشورها خواستار مذاکره و گفت‌وگو با سردار سلیمانی بودند و همین فردی که همه به دنبال مذاکره با او هستند به اندازه‌ای متواضع است که در سیل خوزستان تا سینه درون آب می‌رود که به مردم کمک کند و این فیلم نیست چنین شخصی را خدا بالا می‌برد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی دلش را از مادیات دنیا خالی کرد و فقط مهر خدا در دلش بود به همین دلیل خدا هم مهر او را در دل همه مسلمانان، ملت ایران و جبهه مقاومت قرار دارد میان گلوله و آتیش ترسی نداشت چون خدا محافظش بود.

کلانتری ابراز کرد: اگر جمهوری اسلامی و سردار سلیمانی نبود داعش تا پشت بغداد آمده بود و این یعنی سقوط این کشور و بحران در منطقه و همسایه ها از این اتفاق ضرر می‌کردند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های سردار سلیمانی گفت: قاسم سلیمانی بودن شدنی است اما هزینه دارد او کسی را به واسطه اینکه خودش مومن و انقلابی است هل نمی‌داد بلکه استقبال می‌کرد تا او هم انقلابی شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه بویراحمد خاطرنشان کرد: جریان قاسم سلیمانی یک مکتب و اندیشه شده و حالا آمریکا نمیداند به واسطه این مکتب که در بین امت اسلامی ایجاد شده از کجا ضربه می خورد از لبنان، عراق یا سوریه ! که به این کار شهید سلیمانی در واقع قدرت جذب حداکثری می‌گویند.

کلانتری بیان کرد: قاسم سلیمانی حزبی و باندی و جناحی نبود،گاهی به دیدار آیت‌الله رئیسی می‌رفت، گاهی نیز به دیدار آقای روحانی رییس جمهور هم می‌رفت به دیدن آقای باهنر می‌رفتد و با آقای جهانگیری هم جلسه داشت، برای نظام و اسلام کار می کرد و کل نظام را می‌دید به دنبال جذب حداکثری بود.

وی تصریح کرد: این روزها داغدار بی‌نظیرترین فردی هستیم که آسمانی شده. این شهید هزاران کار انجام داده و به همین دلیل حیاتش برای همه ملت ایران و مسلمانان مایه خیر و برکت بوده است.

کلانتری بیان کرد: سردار سلیمانی همه جا دنبال جذب بود از اهل تسنن گرفته تا زینبیون افغانستان، پاکستانی‌ها و لبنانی ها. فقدان او ضایعه ای دردناک و جبران ناپذیری است اما برکاتی دارد و آن هم وحدت در کشور است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات