۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۳۳۸۹۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

شهید سردار سلیمانی دارای قلبی سلیم بود

شهید سردار سلیمانی دارای قلبی سلیم بود
آیت الله ری شهری با بیان اینکه شقی ترین انسان های معاصر سردار سلیمانی را شهید کردند، گفت: شهید سردار سلیمانی دارای قلبی سلیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد محمدی ری شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری، امروز پیش از آغاز درس خارج فقه که در مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، درباره اهل سداد، گفت: شهید سردار سلیمانی از مصادیق اهل سداد بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی سدی نفوذناپذیر دربرابر دشمن بود، ادامه داد: عملا او از ادله رشاد به شمار می رفت، عمل و راه ایشان نشان می داد که زندگی صحیح انسان در این عالم باید چگونه باشد.

آیت الله ری شهری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یکی از بندگان خوب و صالح خداوند بود، اظهار داشت: او‌سردار مجاهد مقاومت و شخصیتی ولایتمدار بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری یکی از خصوصیات صالحان را داشتن قلب سلیم بیان کرد و گفت: سردار سلیمانی دارای قلبی سلیم بود و به همین جهت از ادراکاتی برخوردار بود که دیگران از آن بی بهره بودند.

وی افزود: ادراکات قلبی و حضوری او‌ فوق دیگران بود چیزهایی را می فهمید که دیگران نمی فهمیدند، او‌ خوب می فهمید که این دنیا فانی است مثل کسانی نبود که جذابیت دنیا موجب غفلت او از آخرت شده باشد.

آیت الله ری شهری ادامه داد: شهید سردار سلیمانی عاشق خداوند و قیامت بود و خداوند نیز او را به آرزویش رساند و به دست شقی ترین انسانهای معاصر به شهادت رسید.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: انسانهای صالح علاوه بر ابزار فکر و اندیشه می توانند حقایقی را ادراک کنند که با ادراکات حصولی متفاوت است./813//210/خ

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات