۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰
کد خبر: ۶۳۳۹۲۴
مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع):

دنیا مدیون سردار سلیمانی است

دنیا مدیون سردار سلیمانی است
حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه ایران پر از سردار سلیمانی ها است، گفت: دنیا مدیون سردار سلیمانی است.

حجت الاسلام فرهاد دهقان مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، شخصیت سردار جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی را نمونه ای از سرباز کامل تربیت شده مکتب امامان خمینی(ره) و رهبر انقلاب بیان کرد و گفت: سردار مقتدر مقاومت در میدان نبرد همانند رعد بر سر دشمنان می خروشید اما در مقابل دوستان بخصوص فرزندان شهدا چنان متواضع بود که کسی باورش نمی شد این همان شخصیت است.

وی افزود: در بسیاری موارد که به او حمله ناروا می شد سکوت می کرد و منتظر می ماند تا حقایق برای آنها روشن شود هرگز حزبی عمل نمی کرد نسبت به داعشی ها بسیار ناراحت بود و می گفت این ها فریب خورده هستند و اگر مرا بکشند شفاعتشان می کنم؛ این سخنان بیانگر روح بزرگ ایشان بود.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) ادامه داد: حتی در موارد خارجی می توان به قضیه کردستان عراق اشاره کرد آن زمانی که مسعود بارزانی در یک برهه ای نسبت به سردار بی مهری کرد و با حمله داعش به نزدیکی های کردستان روبرو شد این سردار سلیمانی بود که به درخواست آنان به کمک رفت که بعد از مدتی بارزانی جلوی تلویزیون حاضر شد و اعلام کرد اگر سردار سلیمانی و ۷۰ تن از همراهان او نبودند کردستان سقوط کرده بود.

حجت الاسلام دهقان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در دوران حیات با برکتش جریان ساز بود، اظهار داشت: به طور قطع شهادت این سردار مقاومت جریان سازتر و موجب بیداری امت اسلامی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران پر از سردار سلیمانی ها است، گفت: الحمدلله با توجه به سردارانی که توسط حاج قاسم تربیت شدند خلئی احساس نخواهد شد و به زودی با خبر فتوحاتی که توسط جانشین ایشان سردار قاآنی مخابره می شود می شود گواه بر این خواهد بود؛ اما نه تنها ایران بلکه دنیا مدیون این شهید است لذا همه سوگوار هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) با بیان اینکه شهادت بالاترین پاداش است، عنوان داشت: شهادت آرزوی سردار سلیمانی بود و ایشان به این آرزو نائل شد./813//۳۰۲/ خ

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات