۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۶۳۳۹۳۲
اصفهان تشنه میزبانی سردار مقاومت؛

مسؤولان اصفهان در نامه ای خواستار تشییع سردار سلیمانی در اصفهان شدند

مسؤولان اصفهان در نامه ای خواستار تشییع سردار سلیمانی در اصفهان شدند
به درخواست مردم اصفهان مسؤولان استان در نامه‌ای به سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در اصفهان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، پس از اعلام برنامه‌های تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور، کمپین‌های مردمی مختلفی در فضای مجازی به منظور درخواست از مسؤولان کشوری و استانی برای تشییع سردار جبهه مقاومت در اصفهان شکل گرفت.

در همین راستا مسؤولان استان اصفهان با تشکیل جلسه‌ای و صدور نامه‌ای خطاب به سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر شهیدپرور اصفهان شدند.

این نامه به امضای آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، محمدعلی احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و عباس رضایی استاندار اصفهان رسیده است.

متن نامه بدین شرح است:

 سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با صلوات برمحمد و آل محمد و عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به محضر بقیه الله اعظم ارواحنا فداء، حضرت امام خامنه ای و جهان اسلام و خانواده آن شهید بزرگوار و خانواده بزرگ نیرو های مسلح، بدینوسیله اینجانبان به نمایندگی از مردم انقلابی و شهید پرور استان اصفهان در خواست داریم تا پیکر مطهر آن شهید و بقیه شهدا در زادگاه شهیدان خرازی، کاظمی، همت و حججی تشیع گردد تا مردم این استان همگام با تمامی دوستداران آن شهید با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان و عهد نمایند./1304/پ203/ب1

 

مسؤولان اصفهان در نامه ای خواستار تشییع سردار سلیمانی در اصفهان شدند

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات