۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۶۳۳۹۴۰
مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان:

مقاومت متوقف شدنی نیست

مقاومت متوقف شدنی نیست
حجت الاسلام صالحیان با بیان اینکه مقاومت هرگز متوقف نخواهد شد، گفت: مسیر مقاومت از حمله به خانه حضرت زهرا آغاز و در کربلا تقویت و تا امروز ادامه داشته و متوقف نخواهد شد.

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به خیال باطل دشمن در متوقف ساخت مسیر مقاومت پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: مسیر مقاومت از زمان حمله به خانه حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز و در کربلا تثبیت و تقویت شده و تا به امروز ادامه داشته است و شهادت سردار سلیمانی باعث تقویت استمرار این مسیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان مکتب عاشورا و مکتب کربلا را نمی‌شناسند، اظهار کرد: به همین خاطر است دشمن که خیال می‌کنند توان مقابله با مقاومت از طریق به شهادت رساندن سرداران مقاومت را دارد، اگر قرار بود مقاومت و استکبار ستیزی تمام شود دیگر امروز نام امام حسین(ع) و ماجرای کربلا باقی نمانده بود.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر مسیر مقاومت قرار بود متوقف شود دیگر امروز فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) باقی نمانده بود تا الگو و سرمشق سرداران جبهه مقاومت باشد، مسیر مقاومت با قدرت مانند گذشته ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام صالحیان ناآشنایی با مقاومت 1400 ساله را عامل اشتباه بزرگ ترامپ برشمرد و تصریح کرد: ریشه مقاومت ما در کربلا است و اگر دشمنان این مکتب را می‌شناختند دست به چنین جنایاتی نمی‌زدند و بزودی خواهند دید مقاومت نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه تقویت شده و انتقام سختی از قاتلان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواهند گرفت./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات