۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۶۳۳۹۴۱

اقامه نماز فرمانده بر پیکر سرباز وفادار و مجاهد انقلاب اسلامی

اقامه نماز فرمانده بر پیکر سرباز وفادار و مجاهد انقلاب اسلامی
رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا بر پیکر سردار رشید و مجاهد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای همرزمشان اقامه نماز کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، رهبر معظم انقلاب صبح امروز در مراسم تشییع مالک اشتر زمان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در دانشگاه تهران حاضر شدند.

این مراسم که با حضور خانواده شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سران سه قوه، مسؤولان کشوری و لشکری و خیل عظیمی از مردم شهید پرور و ولایتمدار تهران در فضایی آکنده از حزن و اندوه برگزار شد، حضرت آیت الله  خامنه ای بر پیکر مطهر سردار سلحشور و همیشه باوفایشان شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان نماز اقامه کردند.

رهبر انقلاب ضمن اقامه نماز بر پیکر پاک و مطهر سردار مقاومت و همرزمان ایشان با قرائت فاتحه علو درجات را از خداوند منان برای آن شهید والامقام که اسطوره جهاد و معنویت بود مسالت کردند.

پس از اقامه نماز، پیکر پاک و مطهر شهدای مقاومت بر روی دستان مردم عزادار و دلباخته قرار گرفت تا مراسم تشییع از خیابان انقلاب به سمت میدان آزادی آغاز شود.

یادآور می شود پس از اتمام مراسم تشییع در تهران پیکر مطهر سردار وطن حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان به شهر مقدس قم منتقل خواهند شد./813/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
در حالی که مراسم یکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی هنوز در تهران درحال برگزاری است، مردم قم در ابتدای بلوار پیامبر اعظم منتظر ورود پیکر پاک سردار شهید سلیمانی و همرزمانش هستند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
عزیزین شما
ما هم خیلی انتظار کشیدم
0
0