۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۳۳۹۷۳
عضو انصارالله:

خون سردار سلیمانی مسیر را برای پایان نفوذ آمریکا در منطقه ترسیم کرد

خون سردار سلیمانی مسیر را برای پایان نفوذ آمریکا در منطقه ترسیم کرد
عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که با شهادت دو فرمانده بزرگ ضروری است هر آزاده‌ای در جهان موضعی جدی برای پایان حضور آمریکا در منطقه بگیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «سلیم المغلس» عضو دفتر سیاسی انصارالله و معاون دفتر ریاست‌جمهوری یمن اعلام کرد، ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی در بغداد اقدامی جنایتکارانه بود و ضروری است هر آزاده‌ای در جهان در قبال این موضوع و پایان حضور آمریکا در منطقه موضعی جدی بگیرد.

وی به خبرگزاری رسمی یمن سبأ گفت، نقض حاکمیت عراق به دست آمریکا برای انجام عملیات جنایتکارانه و ترور فرماندهان عراقی و میهمانان ایرانی آنهم در حد این دو فرمانده بزرگ تنها یک گزینه در برابر محور مقاومت قرار می‌دهد  و آن گزینه افزایش همبستگی و تحرک در قبال خطر آمریکایی-صهیونیستی است.

المغلس ادامه داد: سرنوشت، مسأله و دشمن یکی است حال زمان و مکان نبرد هر چه می‌خواهد باشد. این استمرار در تجاوز به عراق چیزی جز نتیجه پذیرش نقش آمریکا در عراق نیست که بدون شک نقش خبیثی است هر چند برخی آن را کوچک بدانند. این اتفاق، قطع این دست‌های خبیث را می‌طلبد و در نهایت توجیهی برای حضور آمریکا در عراق یا غیر عراق وجود ندارد.

وی تأکید کرد، این حمله مستقیم آمریکا میزان ضعف یا نابودی ابزارهای این کشور در منطقه مانند داعش را نشان می‌دهد.

المغلس در پایان گفت: علیرغم بزرگی مصیبت شهادت قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اما می‌بینیم که خون این دو مسیری را برای پیروزی نزدیک ، پاکسازی عراق از حضور در آمریکا و پایان نفوذ آمریکایی-صهیونیستی در منطقه در برابر چشم‌های ما ترسیم می‌کند./983/ب

 

ارسال نظرات