۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۳۳۹۹۲
کارشناس مسائل دینی:

سردار سلیمانی مخلصانه در خدمت خدا و مردم بود

سردار سلیمانی مخلصانه در خدمت خدا و مردم بود
حجت الاسلام عسکری با اشاره به این که سردار سلیمانی فرد متواضع و فروتنی بود، گفت: سردار سلیمانی مخلصانه در خدمت خدا و تمام حرکت هایش با توکل و اعتماد به خدا بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام اصغر عسکری کارشناس مسائل دینی امروز در مراسم گرامیداشت سردار سرافزار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع این شهر با اشاره به شهادت جانسوز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: محبوبیت حاج قاسم سلیمانی در دل تمام مردم جهان است.
 
وی با اشاره به اینکه خداوند عشق را در دل‌ها هدیه می‌کند، تصریح کرد: بعضی آدم‌ها آنقدر جلالت دارند که در قالب هیچ شعر و خطابه‌ای نمی‌گنجند، سردار سلیمانی یک عشق در دل مردم بود.
 
کارشناس مسائل دینی با اشاره به شخصیت والای سردار سلیمانی و این که با تلاش‌های خود، پله پله به مقام شهادت رسید، ایراد کرد: توجه به انجام واجبات و ترک محرومان و دائم در حال ذکر بودن از خصوصیات حاج قاسم سلیمانی بود که رمز سرافرازی و رسیدن به کمالات خدا، بندگی خداوند است.
 
حجت الاسلام عسکری با بیان اینکه سردار سلیمانی بندگی خدا را کرد و خداوند او را عزیز کرد، افزود: هر کس دنبال عزت دین خداوند باشد خدا خودش بنده اش را عزیز می‌کند، سردار سلیمانی مخلصانه در خدمت خدا بود و تمام حرکت هایش با توکل و اعتماد به خدا بود.
 
وی اظهار کرد: شهید سلیمانی با توکل بر خدا این غده سرطانی داعشی که دوست و یاور آمریکا بود ریشه کن کرد.
 
کارشناس مسائل دینی با بیان این که سردار سلیمانی تمام وجودش در راه جنگ با کفر صرف کرد، ادامه داد: ولایت مداری سردار سلیمانی از بارزترین صفات حاج قاسم سلیمانی بوده که در هر زمان و مکان از امام خود پیروی می‌کرد.
 
وی در پایان با توجه به این که تواضع کردن در برابر خدا یکی از مدال‌های افتخار سردار سلیمانی بود، گفت: دور بودن از تکبر و غرور از دیگر خصوصیات حاج قاسم سلیمانی بود./۱۳۸۰/پ310/ب1
ارسال نظرات