۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۳۴۰۱۲
حجت الاسلام ابطحی:

مادران ایرانی سلیمانی پرور هستند

مادران ایرانی سلیمانی پرور هستند
مدیر پیشین حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: مادران سرزمین ما سلیمانی پرور هستند و شهادت ایشان باعث وحدت و بیداری امت اسلامی شده است.

حجت الاسلام سید مهدی ابطحی، مدیر پیشین حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه هر زمان کشور به سمت رکود می‌رود خون شهیدان کشور را دو مرتبه احیا و زنده می‌کند، گفت: خون سردار شهید سلیمانی به پای انقلاب اسلامی ریخته شد و باعث قدرت بیشتر این درخت تنومند شده است.

وی در ادامه افزود: دشمنان خیال می‌کنند با به شهادت رساندن سرداران بزرگی نظیر حاج قاسم سلیمانی می‌تواند نظام اسلامی را منحل یا تضعیف کند و این خیال باطلی است که در سر دشمنان وجود دارد، این وعده الهی است که اگر هدفی جز نصرت دین خدا نداشته باشیم خداوند ما را یاری خواهد کرد و هدف ما در نظام مقدس اسلامی چیزی جز این نیست.

مادران سرزمین ما سلیمانی پرور هستند

مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، خاطرنشان کرد: اگرچه شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای ما بسیار دردناک است، اما از دل این سرزمین هزاران حاج قاسم سلیمانی به برکت خون این شهید بزرگ روییده خواهد شد و امروز شاهد پیوند بیشتر و عمیق‌تر و مستحکم‌تر امت اسلامی هستیم.

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به بیداری و بصیرت بیشتر امت اسلامی در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: جمعیت گسترده ای که در عراق برای تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی آمدند بی نظیر در تاریخ این کشور بود و شکوه حضور مردم در گرامیداشت و تشییع ایشان را در کشور شاهد هستیم، این موضوع نشان دهنده علاقه مردم به این شخصیت بزرگ تاریخ مقاومت و بیداری مردم است.

وی با بیان اینکه مردم ما در مسیر مقاومت هستند، اظهار کرد: مادران سرزمین ما سلیمانی پرور هستند و شهادت سردار سلیمانی باعث رشد هزاران سلیمانی در کشور خواهد شد، دشمنان باید بدانند جنایتی که کردند چیزی جز حماقت نبود و برای آنها سرنوشتی به جز نابودی به دنبال نخواهد داشت.

آمریکا با ترور سردار سلیمانی ذلت خود را نشان داد

استاد سطوح عالی حوزه علمیه اصفهان به شکست‌های پی در پی آمریکا و رژیم صهیونیستی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه اشاره کرد و گفت: دشمن تمام توان و داشته‌های خود را در اختیار داعش قرار داد اما نتوانست جبهه مقاومت و سردار سلیمانی را شکست دهد و ایشان دشمنان را تار و مار کرد و به همین دلیل دشمنان عاجزانه و ذلیلانه شبانه و با استفاده از پهپاد ایشان را به شهادت رساندند و این نشان دهنده زبونی و خواری آنها در برابر این سردار بزرگ سپاه اسلام است.

حجت الاسلام ابطحی انتقام سخت و نابود کننده را حق مردم و جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مطمئن باشید همانطور که رهبر معظم انقلاب وعده دادند انتقام سختی در انتظار قاتلان شهید سردار سلیمانی خواهد بود و بساط آمریکا از منطقه برچیده خواهد شد./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات