۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۳۴۰۴۵

هیئات مذهبی بوشهر ویژه برنامه پاسداشت سپهبد سلیمانی را برگزار می‌کند

هیئات مذهبی بوشهر ویژه برنامه پاسداشت سپهبد سلیمانی را برگزار می‌کند
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر گفت: ویژه برنامه پاسداشت مقام سپهبد سلیمانی با مشارکت هیئت‌های مذهبی بوشهر در راستای پاسداشت مقام حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سیدناصر فاطمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه مردم قدرشناس تهران، مشهد و اهواز در تشییع پیکر پاک شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: پیام مهم این حماسه در تشییع پیکر پاک شهید سپهبد قاسم سلیمانی ضمن قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این قهرمان جبهه مقاومت، هشدار جدی به آمریکا و تروریست‌ها است.

وی با قدردانی از بوشهری‌ها در برپایی مراسم ویژه در زمینه گرامیداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی افزود: در همین راستا ویژه برنامه‌ای تحت عنوان همراه با رهبر انقلاب و بیعت با سردار دل‌ها با مشارکت هیئت‌های مذهبی بوشهر در راستای پاسداشت مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر از حرکت دسته‌های عزاداری از ساعت 14:30 دقیقه از بسیج مرکزی بوشهر خبر داد و بیان کرد: این حرکت تا گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر ادامه می‌یابد و سپس اجتماع عظیم بوشهری‌ها تشکیل می‌شود.

فاطمی با بیان اینکه در مراسم یاد شده، عزاداری سنتی و مرثیه‌سرایی برگزار می‌شود تاکید کرد: در این مراسم جوانان و نوجوانان بوشهری حضور فعالی دارند که با شعارهای کوبنده خود بر جواب قاطع به اعمال تروریستی آمریکا تاکید می‌کنند.

وی با قدردانی از برگزاری مراسم ویژه سردار سپهبد قاسم سلیمانی در جای جای بوشهر بیان کرد: مراسم شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی فردا سه‌شنبه در مصلای بوشهر برگزار می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات