۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۳۳۲۹۱
امام جمعه موقت بیرجند:

اقدام بزدلانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی نشانه ذلت و حقارت است

اقدام بزدلانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی نشانه ذلت و حقارت است
امام جمعه موقت بیرجند گفت: آمریکا بزدلانه به صورت مخفیانه و در دل تاریکی این جنایت را انجام داد و این جنایت آمریکا نشان از قدرت نمایی نیست بلکه نشان از ذلت و حقارت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: شهیدانی مانند شهید سردار سلیمانی در راه بقای دین جان خود را از دست دادند و تمام فداکاری‌ها و رشادت‌ها برای بقای شجره طیبه دین است.

وی گفت: شهادت سردار شهید سلیمانی نشان از تقابل همه جانبه حق و باطل دارد و امروز آمریکای جنایتکار بی رحمانه با هر ترفندی به دنبال این هستند که جبهه حق را کنار بزنند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: به هیچ عنوان نباید شعار حقوق بشر دشمنان را خورد و آن‌ها سه هدف ابتدایی، میانی و نهایی دارند که هدف نهایی آن‌ها نیز این است که بر انسان و جامعه بشریت سلطه داشته باشند.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: هدف میانی دشمنان نیز برداشتن دین خدا است چرا که مهم ترین مانعدر مقابل دشمنی دشمنان دین خدا و انبیای الهی هستند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی استکبار جهانی گرفتن حقیقت ایمان مردم است، ادامه داد: هدف ابتدایی دشمنان هم زدن نمادهای دینی و سنگرهای دین است تا دین و دینداران بی پناه کنند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: نظام اسلامی نماد و سنگر اسلام است و دشمنان چهل سال با نظام اسلامی درافتادند و متاسفانه برخی خواص و عوام بی بصیرت فکر می‌کنند حساب نظام اسلامی از اسلام جداست.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه شهادت شهید سلیمانی را به تمام مردم ایران و جهان تسلیت عرض می‌کنیم، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی مالک گونه در رکاب ولایت فقیه سربازی کرد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی با شجاعت با دشمن درگیر بوده و خار چشم دشمنان بوده است و شهید سلیمانی راه حضرت زهرا(س) ادامه داد و غریبانه به شهادت رسید.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: آمریکا از انقلاب و سپاه کینه دارد و دشمنان بزدلانه به صورت مخفیانه و در دل تاریکی این جنایت را انجام داد و این جنایت آمریکا نشان از قدرت نمایی نیست بلکه نشان از ذلت و حقارت است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات