۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۳۱۰۶۸
سردار قدیانی:

تمدن سازی نیازمند تولید علم بومی است

تمدن سازی نیازمند تولید علم بومی است
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: اگر قرار است جمهوری اسلامی ایران نیز شعار تمدن دهد نیازمند تولید علم بومی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار حسین قدیانی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه و معاون علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی تشکیل شد.

وی گفت: این شعارها، شعار هویت بخشی انقلاب اسلامی است و انقلاب علی رغم فراز و نشیب‌هایی که طی چهل سال گذشته داشته توانسته این هویت را حفظ کند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه افزود: انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی می‌گوید انقلاب به دنبال احیای تمدن اسلامی بوده نه دنبال شرق و غرب؛ بنابراین سبب شده تمام نظام سلطه و استکبار علیه ایران اقدام کند.

سردار قدیانی تصریح کرد: تا زمانی که انقلاب اسلامی وجود دارد مبارزات نیز است و وجود ما به وجود نظام سلطه است و امروز انقلاب اسلامی آنقدر پیشرفت داشته که در منطقه حرفی برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: جایگاه انقلاب اسلامی در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به هدف خود رسیده و جمهوری اسلامی بر اساس صلاح، استقلال و جایگاه دینی خود تصمیم گیری می‌کند.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ هشت ساله دفاع مقدس با شکست سختی روبرو شده و در فتنه‌های علیه ایران نیز شکست خورده است و دشمنی‌های دشمنان نیز همچنان ادامه دارد.

سردار قدیانی اظهار کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با جنگ نظامی وارد دشمنی با ایران شود بنابراین به دنبال جنگ سیاسی و اقتصادی است و می‌خواهد ایران را در نظام بین الملل منزوی و در درون بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند.

وی افزود: دشمن همچنان امید داشته و به دنبال این است که از بسترهای مختلف امنیتی و اقتصادی وارد شود هر چند با هوشیاری و بصیرت مردم با شکست مواجه می‌شوند؛ پاشنه آشیل بسیاری از این مسائل نیز عرصه اقتصادی است.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پیشرفت‌های غرب در اقتصاد برگرفته از علم و دانش است، گفت: اگر قرار است جمهوری اسلامی ایران نیز شعار تمدن دهد نیازمند تولید علم بومی است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات