۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۶۳۴۱۴۲
در کربلای ایران؛

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مقاومت وحید زمانی نیا برگزار شد

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مقاومت وحید زمانی نیا برگزار شد
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مقاومت وحید زمانی نیا با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرری در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید وحید زمانی نیا با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرری از سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران تا آستان مقدس کربلای ایران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

براساس این گزارش، اقشار مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان با غم و اندوه از ابتدای صبح امروز در محل سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران حاضر شدند تا بتوانند پیکر مطهر شهید مقاومت وحید زمانی نیا را تشییع کنند و به دشمنان احمق بگویند که تک تک مردم ایران آماده انتقام گرفتن از خون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش هستند.

مردم با سربندهای سرخ که بر روی آن نوشته شده بود «من هم سلیمانی هستم» شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، سپاه و ارتش دلاور انتقام انتقام، رهبرم تسلیت تسلیت و غیره سر دادند.

در این مراسم علاوه بر مسؤولان کشوری و لشکری شاهد حضور نسل دومی ها، سومی ها و چهارمی‌های انقلاب اسلامی برای تشییع پیکر مطهر شهید نسل سومی انقلاب بودیم.

گفتنی است، پیش از این مقرر بود پیکر مطهر شهید مقاومت وحید زمانی نیا در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام بگیرد اما با موافقت خانواده معظم این شهید والامقام تا دقایقی دیگر پیکر این شهید در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آرام خواهد گرفت.

یادآور می شود همزمان با تشییع پیکر مطهر وحید زمانی تابوت شهید مفقودالاثر مصطفی محمدمیرزایی نیز به صورت نمادین تشییع می شود و یادبود مزار این شهید عزیز نیز در شبستان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) درنظر گرفته شده است./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات