۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۶۳۴۳۹۱
آیت الله حسینی شاهرودی در گفت وگو با رسا:

مردم ایران راه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه می دهند

مردم ایران راه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه می دهند
نماینده خبرگان با اشاره به تأثیرات شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در منطقه و جهان گفت: مردم ایران راه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه می دهند.

آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکای جنایتکار و با بیان اینکه مردم در چند روز اخیر مرتب از مسؤولان کشور تقاضای انتقام داشتند، گفت: اقدام سپاه پاسداران بسیار به جا و شجاعانه و مجاهدانه بود و ما از این اقدام نهایت تشکر را داشته و از آن حمایت می کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر همه پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه اشراف کامل دارد، ادامه داد: اقدام سپاه پاسداران بسیار مقتدرانه بود و توانست طی این اقدام مهم ترین پایگاه آمریکا در منطقه را مورد هدف قرار دهد.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه گرفتن انتقام از عاملان جنایت تروریستی آمریکا پیرامون شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش مطالبه مردم ایران است، ابراز داشت: اگر آمریکا بار دیگر اقدام خصمانه ای داشته باشد پاسخ محکم تر و شدیدتری دریافت خواهد کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم ایران راه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه می دهند، اظهار داشت: مردم در اعلام انزجار از آمریکای جنایتکار می گفتند «همه ما حاج قاسم سلیمانی هستیم».

وی با بیان اینکه خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در آگاه سازی و بصیرت مردم عراق بسیار مفید و مؤثر است، گفت: شهادت این شهدای بزرگوار همه توطئه های دشمن مبنی بر تحریک ملت عراق نسبت به ملت ایران را خنثی کرد.

آیت الله حسینی شاهرودی همچنین به اقامه نماز معنا دار رهبر معظم انقلاب بر پیکر مطهر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همرزمان شهیدشان اشاره و بیان کرد: امروز همه مردم عراق این اقامه نماز را مشاهده می کنند، از این جهت این اقامه نماز در راستای تحکیم وحدت میان ملت ایران و عراق بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه تکریم شخصیت شهید ابو مهدی المهندس و خانواده محترمشان در ایران نیز دل های مردم عراق را به سوی ایرانیان جذب می کند، عنوان کرد: ملت عراق با مشاهده بدرقه عظیم و باشکوه پیکر مطهر شهید ابو مهدی المهندس از سوی مردم آبادان و خرمشهر نیز سعی می کنند وحدت بیشتری با مردم ایران داشته باشند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات