۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۳۴۳۹۲
نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل:

عقلانیت از محبوبیت شهید سپهبد سلیمانی در حیرت مانده است

عقلانیت از محبوبیت شهید سپهبد سلیمانی در حیرت مانده است
نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: عقلانیت از محبوبیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حیرت مانده است و این نشان از پاکی این شهید بزرگوار است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم بزرگداشت شهید سردار «سلیمانی» که در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار شد اظهار داشت: عقلانیت از محبوبیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حیرت مانده است و این نشان از پاکی این شهید بزرگوار است.

وی با اشاره به این که حضور آمریکا در خاورمیانه برای التهاب‌ آفرینی بوده است بیان کرد: آمریکا با اقدام تروریستی نابخردانه و ناپسند اخیر خود این واقعیت را به جهان اسلام ثابت کرد و با داغدار کردن میلیون‌ها ایرانی و حتی فراتر از مرزهای ایران رذالت و کثیفی خود را به همگان نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: انتقام ایران از آمریکا‌یی‌ها نیز سخت خواهد بود و تاکنون خبرهایی حاکی بر این بوده که ترامپ چندین کشور را برای ممانعت از اقدام تلافی جویانه واسطه قرار داده است در حالی که عواقب تمام بلاهایی که بر سرش خواهد آمد خود ترامپ است.

آیت‌الله عاملی با اشاره به خصوصیات بارز شهید سلیمانی نیز تصریح کرد: اخلاص، ولایتمداری و از خودگذشتگی از روحیات بارز این شخصیت ارزشمند و والامقام بود و در 23 سال خدمات ارزشمندی را انجام داد که سرکوب داعش از جمله این موارد بود و تمامی این اقدامات هیچگاه از یاد و دل مردم بیرون نمی‌رود.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی از اشخاصی بود که ایستادگی در برار ظلم و استکبار در خون و رگش جریان داشت و این کارها تنها از عهده مردان خدایی چون شهید سپهبد قاسم سلیمانی بر می‌آمد و وی الحق این ماموریت بزرگ و خطیر را به نحو احسن انجام داد که هیچ گاه فراموش نمی‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات