۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۳۴۴۵۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

انتقام اصلی بیرون راندن آمریکا از منطقه است

انتقام اصلی بیرون راندن آمریکا از منطقه است
آیت الله حیدری با بیان اینکه انتقام اصلی بیرون راندن آمریکا از منطقه است، گفت: با ترور شهیدان سلیمانی و المهندس، امت اسلام احساس کرد به کرامت شان توهین شده است.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: از نیروی هوافضای سپاه پاسداران که پاسخ مناسب و سریعی به خواسته ملت ایران، مستضعفان جهان و طرفداران جبهه مقاومت مبنی بر انتقام گیری از آمریکا دادند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: انتقام گیری همانطور که رهبرانقلاب عنوان داشتند با یک سیلی و ده سیلی تمام نمی‌شود بلکه انتقام حقیقی ازاله وجود مفسده انگیز آمریکا در منطقه و نابودی رژیم غاصب جنایتکار اسرائیل است تا ملل اسلامی از دست این دو نفس راحتی بکشند.

متولی مدرسه الغدیر اهواز با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی با ترور شهیدان سلیمانی و المهندس کشور‌های اسلامی را ذلیل و خوار کردند، افزود: این دو شهید بزرگوار نماد مقاومت اسلامی هستند، مقاومت اسلامی نماد بیداری وجدان و قلب تپنده امت اسلام است؛ از این رو امت اسلامی خواهان انتقام شد.

آیت الله حیدری ادامه داد: امت اسلام با ترور شهیدان سلیمانی و المهندس احساس کرد به کرامت شان توهین شده است؛ از این رو انتقام را در ازاله وجود ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دانند.

وی حمله به پایگاه عین الاسد را سیلی خوبی ارزیابی کرد و گفت: آمریکا در صورت دست از پا خطا کردن، قطعا سیلی‌های محکمتر و گوش نوازتری دریافت خواهد کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس در ترور سردار سلیمانی نقش دارد، خاطرنشان کرد: توطئه‌ها و نقشه‌ها برای حفاظت از رژیم اشغالگر قدس است، این رژیم شبانه روز در پی ترور سران مقاومت می‌باشد و تلاش‌های بسیاری برای ترور سردار سلیمانی کرد؛ آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات