۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۳۴۴۶۶
امام جمعه پلدختر:

حمله سپاه به عین الاسد سیلی محکمی به آمریکا بود

حمله سپاه به عین الاسد سیلی محکمی به آمریکا بود
امام جمعه پلدختر با اشاره به حمله مقتدارنه سپاه پاسداران به پایگاه آمریکا در عراق، گفت: این اقدام سیلی محکمی به آمریکا بود که هیمنه آمریکا را فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه پلدختر، بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک حمله موفقیت آمیز سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی در عراق با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در گرفتن انتقام سخت از آمریکا گفت: بامداد امروز این وعده صادق محقق شد.

وی اقدام سپاه پاسداران را مورد توجه قرار داد و افزود: انتقام خون شهدای مقاومت و ملت های مظلوم و مستضعف از آمریکا گرفته شد.

امام جمعه پلدختر با اشاره به زیاده خواهی و قلدری آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکای جهان خوار بداند اگر کوچکترین اقدامی انجام دهد پاسخی محکم تر می گیرد.

وی با بیان اینکه اقدام افتخار آمیز سپاه پاسداران مایه مباهات است، اظهار داشت: آمریکا بداند ایران اسلامی در راه انتقام سخت بر استقلال و اقتدار خود مصمم است و زیاده خواهی های آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند.

حجت الاسلام موسوی از سپاه پاسداران به عنوان پرچمدار عزت مسلمانان یاد کرد و گفت: امروز سپاه پاسداران با این اقدام پر افتخار پوشالی بودن ارتش آمریکا را به جهانیان نشان داد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به عنوان اولین کشور در دنیا پایگاه های آمریکا را بمباران کرد، افزود: بدخواهان نظام بدانند ایران در برابر هر گونه قلدری پاسخی دندان شکن خواهد داد./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات