۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۳۴۴۰۳
مؤسس حوزه علمیه نورآباد:

سپاه ایران هیبت آمریکا را موشک باران کرد

سپاه ایران هیبت آمریکا را موشک باران کرد
مؤسس حوزه علمیه نورآباد با اشاره به حمله سپاه ایران به پایگاه آمریکا، گفت: ره آورد این حمله انتقام جویانه شکستن هیمنه آمریکا در جهان بود و هیبت آمریکا را موشک باران کرد.

حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه علمیه نورآباد و عضو شورای حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: سپاهیان اسلام غروب مجروح و داغدار ایرانیان را قبل از آنکه سرباز وطن در خاک وطن آرام بگیرد تسلی دادند و خیال سردار عشق را راحت کردند و در آرامگاه ابدی خویش آرام گرفت.

وی افزود: مایکل، وکیل سرشناس آمریکایی در واکنش به حملات تلافی جویانه سپاه اسلام بیان کرد که ایران، عراق سوریه و سومالی نیست ایران کشوری است با مردم غیور و میراثی قوی، آنها عقب نمی نشینند و متأسفانه آن احمق نشسته در کاخ سفید نشسته این مسائل را درک نمی کند و هفته گذشته این را نشان داد.

حجت الاسلام امیدیان با اشاره به اینکه در بحث انتقام سخت و مسائلی که این روزها پیرامون عملیات نظامی بحث شده تحلیل های مختلفی بود، خاطرنشان کرد: برخی معتقد بودند که انتقام جنگ را در پی دارد پس باید خودداری پیشه کرد و برخی دیگر بیان کردند که این حرف رجزخوانی است و انتقام سخت در حیطه قدرت ایران نیست و عده ای گفتند که عملیات صورت می گیرد و نیابتی رخ خواهد داد.

وی یادآور شد: فرماندهی معظم کل قوا فرمودند انتقام باید سخت و مستقیم و توسط ایرانیان باشد و حمله موشکی سپاه ایران به پایگاه عین الاسد در همان ساعات رخداد حمله آنان صورت گرفت.

مؤسس حوزه علمیه نورآباد با بیان اینکه این عملیات یک حمله و عملیات انتقام جویانه نیست، بلکه اعلام رسمی استراتژی ایران در مقابل دنیا و مقابل نظام سلطه و رژیم سلطه و کشورهای مرتجع منطقه است، اظهار داشت: کشورهای عربی میزبان که پایگاه هایی در اختیار آمریکا قرار دادند باید تجدید نظر کنند در صورت هرگونه همکاری با آمریکا یعنی جنگ با ایران است.

وی یادآور شد: حمله موشکی سپاه ایران به پایگاه عین الاسد اعلام ضعف شدید در سیستم دفاع موشکی آمریکا که خود را ابر قدرت در دنیا می داند، است.

عضو شورای حوزه علمیه لرستان گفت: امروز آمریکا عاجز و ناتوان از رصد پایگاه های خود در منطقه است.

حجت الاسلام امیدیان با اشاره به اینکه پرتاب موشک ها از همان محل که به ما پرتاب شده بود و سپهبد سردار عشق سلیمانی و همراهان را آسمانی کرد به همان مراحل پرتاب شد، افزود: این اقدام بر اساس قانون بین المللی است که اگر از جایی و از مکانی به کشوری حمله شد آن کشور حق دارد به همان محل حمله کند.

مدیر گروه معارف دانشگاه صنعتی قم خاطرنشان کرد: این عملیات هیبت آمریکا را موشک باران کرد ترامپ و نظام سلطه پیام آن را گرفت.

تقویت وحدت و همدلی در داخل کشور از دستاوردهای خون شهید سلیمانی است

مؤسس حوزه علمیه نورآباد با تأکید بر ضرورت حفظ دستاوردهای خون شهید سپهبد سلیمانی اظهار داشت: یکی از این دستاوردها وحدت و همدلی به دست آمده در درون جریانات و گروه های داخلی به دست آمده بوده که باید محافظت شود.

حجت الاسلام امیدیان با یادآوری به اینکه آخرین ویژگی این عملیات این است که بعد از جنگ جهانی دوم اولین بار است که کشوری رسما و مستقیم در مقابل تهاجمات و زیاده خواهی آمریکا می ایستد، خاطرنشان کرد: ره آورد این حمله انتقام جویانه و انتقام سخت شکستن هیمنه آمریکا در جهان بود.

وی افزود: آمریکا این قدرت پوشالی آنچنان در جامعه بشریت سیطره پیدا کرده بود که کسی فکر مقابله با آن را در ذهن نمی گذراند و اما این عملیات هیمنه و جایگاه آن را در دنیا  شکست و ان شاءالله  زمینه خروج آمریکایی ها و نیروهای ناتو از منطقه فراهم شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات