۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۳۴۵۴۰
تولیت موسسه آموزش عالی قاسم بن الحسن:

امت اسلام عرصه را برای حیات آمریکا در منطقه تنگ کند

امت اسلام عرصه را برای حیات آمریکا در منطقه تنگ کند
حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با بیان اینکه سپاه قدس متعلق به امت اسلام است، گفت: امت اسلام عرصه را برای حیات آمریکا در منطقه تنگ کنند.

حجت الاسلام والمسملین سیدمحمدباقر علم الهدی تولیت موسسه آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اقدام ارشمند سپاه پاسداران قدردانی کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب این اقدام تلافی جویانه را تنها یک سیلی به دشمن دانستند و انتقام سخت را در خروج آمریکای فسادانگیز از منطقه بیان فرمودند.

وی عمل و اطاعت از دستورات الهی را مهمترین شاخصه و ویژگی رزمندگان اسلام برشمرد و ادامه داد: مرحوم سپهبد رشید و سردار پر افتخار انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی از عاشقان و دلدادگانی بود که همانند مالک اشتر مخلصانه مطیع امر مولای خویش و تحت امر ولایت انجام وظیفه می کرد به همین دلیل خداوند او را سردار دلها کرد.

حجت الاسلام والمسملین علم الهدی به تشییع تاریخی پیکر مطهر شهدای مقاومت در ایران و عراق اشاره کرد و بیان داشت: شهید سردار سلیمانی با همه وجود مطیع امر ولایت بود و اطاعت از ولایت را برای خود ولی می خواست نه اینکه آن را نردبانی برای رسیدن به دنیای موهوم خود قرار دهد.

تولیت موسسه آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع) ادامه داد: افراد بسیاری هستند که دم از ولایت می زنند تا ولایت را نردبانی برای رسیدن به مقاصد خودشان قرار دهند در حالی که مرحوم حاج قاسم سلیمانی هرگز چنین نبود و با اطاعت محض از ولی امر زمان تنها به دنبال کسب رضایت الهی بود.

وی افزود: قطعا جمهوری اسلامی ایران از اینگونه سربازان بسیار دارد که اگر در دوران حیات مبارک امام علی(ع) و یا امام حسین(ع) بودند پای رکاب ایشان بدون هیچ چون و چرایی شمشیر می زدند و از حضرات معصومین دفاع می کردند.

حجت الاسلام والمسملین علم الهدی اضافه کرد: همان زمانی که امام حسین(ع) بر نیزه غریبی تکیه زدند و از امت اسلام و شیعیان درخواست یاری کردند و فرموند: هل من معین یرجو ما عند...؛ اگر همان روز شخصیت هایی مانند سردار سلیمانی‌ها، حججی‌ها، سردار همدانی‌ها و دیگر عزیزان حضور داشتند قطعا به ندای حضرت پاسخ می دادند اما خداوند متعال نقش آفرینی این بزرگان را برای این مقطع زمانی تعیین کردند.

تولیت موسسه آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع) شهدای والامقام مدافع حرم و رزمندگان اسلام را از افتخارات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: چهره ها و شخصیت هایی مانند سردار سلیمانی، ابومهدی مهندس و یاران همرزمشان کسانی هستند که در عصر کنونی به ندای امام حسین(ع) پاسخ دادند و خواب را از چشمان دشمنان ربودند و با عنایت الهی در رکاب ولی زمان پیکار کردند.

وی زمان شناسی را از شاخصه های دیگر سردار سلیمانی دانست و ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی با بصیرت و آگاهی که داشت زمان را به درستی شناخت و با تحلیل شرایط به موقع و حتی قبل از دشمن در صحنه جهاد حاضر می شد و به نبرد می پرداخت.

حجت الاسلام والمسملین علم الهدی با اشاره به دیگر ویژگی سردار سلیمانی، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در محضر پروردگار عبادتی خالصانه داشت، او زیاد اهل خوشگذرانی نبود و بیشتر عمر مبارک و با برکت خود را برای انجام وظیفه در کوه‌ها، بیابانها و صحراها سپری کرد و این انرژی و نیروی مستمر الهی را از طریق عبادات خالصانه و ارتباط خاضعانه در پیشگاه پروردگار کسب کرده بود.

تولیت موسسه آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع) ادامه داد: نماز و قنوت این سردار آسمانی دیدنی، دعاهایش تماشایی و حالات معنوی‌اش توصیف کردنی است، حاج قاسم سلیمانی سربازان با اخلاص فراوانی برای اسلام تربیت کرد، شهادت واقعا زیبنده این شهید بزرگوار بود.

وی خطاب به دشمنان، عنوان کرد: اگر زندگی سردار سلیمانی طوفان کرد شهادت او طوفان‌گر تر خواهد بود، زندگی‌اش خواب را از چشمان آمریکا و نوکرانش ربود و امروز شهادت این سردار آسمانی عرصه را برای آمریکا در منطقه تگ کرده است؛ مردان خدا چنین هستند.

حجت الاسلام والمسملین علم الهدی با تاکید بر اینکه همه آزادی خواهان و مسلمانان مظلوم منطقه خواستار انتقام سخت از آمریکا هستند، عنوان کرد: انتقام سخت با اخراج آمریکا از منطقه محقق می شود و این انتقام، انتقام امت اسلام از سپاه کفر و شرک خواهد بود که با عنایت الهی به زودی محقق می شود.

تولیت موسسه آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع) در پایان خاطرنشان کرد: سپاه قدس متعلق به جهان اسلام است بنابراین امت اسلامی انتقام این جنایت وحشیانه را از آمریکای جنایتکار که سردمدار همه ترویست های جهان است خواهند گرفت و عرصه را برای حیات دشمنان در منطقه تنگ خواهند کرد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات