۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۳۴۵۵۲
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر:

جمعیت میلیونی تشییع کنندگان شهید سلیمانی دنیا را مات و مبهوت کرد

جمعیت میلیونی تشییع کنندگان شهید سلیمانی دنیا را مات و مبهوت کرد
نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: امروز جمعیت میلیونی تشییع کنندگان شهید سردار سلیمانی در شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان دنیا را مات و مبهوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسگر، نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت ظهر امروز در اجلاسیه 141 شهید سادات خراسان جنوبی اظهار داشت: عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهیدان و مقاومت و ایستادگی خانواده‌ آن‌ها است.

وی گفت: انسان دو نوع مرگ طبیعی و شهادت دارد و گاهی انسان سال‌های متمادی عمر می‌کند و سرانجام در بستر می‌میرند و گاهی هم حوادث ایجاد می‌شود اما مسأله شهادت مرگ نیست بلکه تولدی دوباره است.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: کسی فکر نکند شهید مُرده است بلکه شهیدان زنده هستند و در نزد خدا روزی می‌خورند و شاهد اعمال و رفتار ما هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر با بیان اینکه خداوند با برخی‌ها معامله می‌کند و جان آن‌‌ها را می‌خرد، تصریح کرد: شهیدان همنشین صالحان و انبیا می‌شوند و شهدا نیز تشنه شهادت بودند.

وی ادامه داد: شهدا برای انقلاب اسلامی اقتدار و عظمت آفریدند و این انقلاب امروز در برابر قدرت‌های جهان ایستاده است و دشمنان التماس می‌کنند که با ما دیدار و مذاکره کنند.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت خاطرنشان کرد: امروز موشک‌های ویرانگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد پایگاه‌های مهم آمریکا می‌شود و به آن‌ها ضربه وارد می‌کند و دنیا با این موشک‌ها تکان خورده و آمریکا که ادعا دارد موشک‌ها را در آسمان می‌زنند چرا آن‌ها را نزد! و رزمندگان اسلام این جرات را پیدا کردند که پایگاه‌های آمریکا را ویران کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران روز به روز مقتدرتر و راسخ‌تر پله‌های ترقی را طی می‌کنند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به پشتوانه ملت ایران در مقابل دشمنان ایستاده و امروز جمعیت میلیونی تشییع کنندگان شهید سردار سلیمانی در شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان دنیا را مات و مبهوت کرد.

وی افزود: در ابتدای جنگ هشت سال دفاع مقدس سلاح جنگی نداشتیم اما حالا نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی امنیت داخلی و امنیت فضا را تامین کردند و آبروی آمریکایی‌ها در دنیا رفته است.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: آمریکا گروه تروریستی داعش را به وجود آورد که ایجاد رعب و وحشت کنند و بین ایران و جبهه مقاومت فاصله بیندازند و جبهه استکبار که دم از حقوق بشر می‌زند نظاره گر تمام جنایت‌ها بود و مساجد و خانه‌ها و آثار تمدنی و موزه‌ها را ویران کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر بیان کرد: سردار سلیمانی یک سری از رزمندگان را انتخاب کرد و در جبهه‌ها قدم گذاشتند تا اثری از داعش نباشد و داعش نیز تا نزدیکی بغداد آمد و اگر شهید سردار سلیمانی نبود بغداد هم سقوط می‌کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات