۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۳۴۶۲۴
عزیزی خبر داد؛

برگزاری دوره های آموزشی تبلیغی ویژه خواهران طلبه لرستانی

برگزاری دوره های آموزشی تبلیغی ویژه خواهران طلبه لرستانی
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری کارگاه های آموزشی تبلیغی ویژه طلاب خبر داد و گفت: این دوره ها با موضوع «تبلیغ فرهنگ پاکدامنی» برگزار می شود.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره آموزشی تبلیغی ویژه خواهران طلبه در 10 مدرسه علمیه خواهران استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: طلاب در دوره های آموزشی تبلیغ روش فرهنگ پاکدامنی با شیوه های نوین تبلیغی و مخاطب شناسی آشنا می شوند و بایسته های تبلیغی را فرا می گیرند.

عزیزی مخاطب شناسی را امری ضروری برای انجام فعالیت تبلیغی مؤثر و موفق دانست و اظهار داشت: در دوره های آموزشی اساتید حوزه آموزه های لازم را بر مبنای تعالیم قرآنی و دینی ارائه می دهند.

وی تبلیغ را امری مهم برای نهادینه سازی ارزش ها به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد و گفت: تبلیغ به موقع و مؤثر لازمه ارتقای ارزش ها و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: با ترویج آموزه های دین و تقویت باورهای دینی نسل جوان می توان در تحکیم بخشی به باورهای دینی و مقابله با ناهنجاری ها اقدامات مؤثری انجام داد.

عزیزی با اشاره به ظرفیت تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: از این ظرفیت در تربیت نسلی انقلابی و مؤمن و بصیرت افزایی در جامعه به خوبی بهره مند می شویم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات