۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۳۴۶۳۳
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان:

تقویت نشاط و پویایی بین طلاب لازمه موفقیت علمی و تبلیغی است

تقویت نشاط و پویایی بین طلاب لازمه موفقیت علمی و تبلیغی است
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان بر ضرورت حفظ و ارتقای نشاط و پویایی بین طلاب تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه موفقیت طلبه است.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت تهذیب و نقش آن در موفقیت علمی و تبلیغی طلبه بیان داشت: تهذیب از علم نیز برای طلبه از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی با اشاره به برگزاری طرح جامع تهذیبی تربیتی در مدارس علمیه لرستان افزود: این طرح با هدف ارتقای فعالیت های تهذیبی و تقویت بنیه اخلاقی طلاب برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: در راستای تربیت تهذیبی طلاب همواره گفتمان های تهذیبی در مدارس علمیه برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در قالب اجرای طرح تهذیبی برنامه هایی همچون مباحث اخلاقی، انس با قرآن و حدیث و نهج البلاغه برای طلاب در قالب گفتمان ها و کلاس های آموزشی برگزار می شود.

حجت الاسلام پیرمحمدی هدف از برگزاری طرح جامع تهذیبی در مدارس علمیه را تربیت طلاب با اخلاق، مؤمن و کارآمد عنوان کرد و گفت: طلبه ای که بنیه تهذیبی قوی داشته باشد در عرصه علمی و تبلیغی نیز موفق خواهد شد.

وی اظهار داشت: اجرای طرح جامع تهذیبی فرصتی را فراهم کرده است که بتوانیم با اجرای برنامه های مختلف تهذیبی در این عرصه نشاط و پویایی بین طلاب را تقویت و ارتقا بخشیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان بر ضرورت حفظ و برقراری نشاط بین طلاب تأکید کرد و گفت: این مهم امری ضروری و تأثیرگذار برای موفقیت طلبه در عرصه علمی و تبلیغی بوده و همواره نباید از آن غافل شد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات