۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۳۴۶۴۰
مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه:

شهادت سردار سلیمانی سرآغازی برای آزادی قدس و نابودی اسرائیل است

شهادت سردار سلیمانی سرآغازی برای آزادی قدس و نابودی اسرائیل است
جان نثاری با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی سرآغازی برای آزادی قدس و نابودی اسرائیل است، گفت: آمریکا باید از منطقه اخراج شود.

سرکار خانم فاضله، طاهره جان‌نثاری مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه(س) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با ارزشمند دانستن اقدام انقلابی سپاه پاسداران در هدف قرار دادن بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا، گفت: با وجود اینکه در غم و اندوه فقدان شهید سردار سلیمانی به سر می بریم اما از این اقدام انقلابی سپاه بسیار سپاسگزار هستیم.

وی با تاکید بر اینکه سردار یک امت بود، ادامه داد: حضور چند میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار دلها بیانگر بزرگی و عظمت این شهید والامقام بود.

جان‌نثاری ولایتمداری و مردم دوستی را از ویژگی های مهم سردار سلیمانی برشمرد و ابراز کرد: سردار سلیمانی خود را خادم ملت و مستضعفان جهان اسلام بلکه کل دنیا می دانست او تنها مختص به خاک ایران نبود شهید سلیمانی سردار همه آزادی خواهان و مستضعفان جهان به شمار می رفت.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه(س) با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فردی تاثیرگذار در تاریخ ایران و منطقه بود، اظهار داشت: سال ها باید بگذرد تا ابعاد شخصیتی این بزرگ مرد و اقداماتی که به نفع مردم و جهان انجام داده مشخص شود.

وی افزود: سردار سلیمانی در خدمت به محرومین و نجات مستضعفان از زیر یوغ مستکبران بسیار تلاش کرد و امروز همان مردم آزادی خواه خواستار انتقام سخت از آمریکای مستکبر و صهیونیسم جنایتکار هستند.

جان‌نثاری با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی پایه گذار هسته های مقاومت در منطقه بود، گفت: دشمن بداند شهادت سردار سلیمانی اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی تحت ظلم آمریکا را بیشتر از قبل کرد و به زودی شاهد اخراج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

مدیر مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه(س) با تاکید بر اینکه به طور قطع جبهه مقاومت انتقام سردار خود را بسیار سخت خواهد گرفت، عنوان کرد: به فرموده رهبر انقلاب انتقام سخت اخراج فسادانگیز آمریکا از منطقه خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه تحلیل گران اذعان دارند شهادت سردار سلیمانی سرآغازی برای آزادی قدس و نابودی اسرائیل است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات