۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۳۴۶۴۱
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز خبر داد؛

برگزاری اردوی تهذیبی آموزشی یک هفته‌ای طلاب در مشهد مقدس

برگزاری اردوی تهذیبی آموزشی یک هفته‌ای طلاب در مشهد مقدس
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز از برگزاری اردوی تهذیبی آموزشی یک هفته‌ای در مشهد مقدس از ۱۶ تا ۲۲ دی ماه خبر داد.
حجت الاسلام حکیم بنی طریف، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: در این باره افزون بر شرکت در مراسم عزاداری، پوستر‌ها و بنر‌هایی نصب شد و ایستگاه صلواتی تحت عنوان حماسه آفرینی، پخش کلیپ و سخنرانی روحانیون و طلاب مدرسه در مساجد و هیئت‌های مذهبی در رابطه با سردار سلیمانی صورت گرفت.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز با بیان اینکه طلاب در مراسمات عمومی شهر شرکت و به عزاداری برای سردار سلیمانی پرداختند، خاطرنشان کرد: طلاب افزون بر خواندن دعا و قرآن، بصورت دسته جمعی به همراه خانواده و اعضای مساجد تحت نظر مجموعه طلیعه داران ظهور در مراسم تشییع پیکر سردار شرکت کردند.

این مقام مسؤول در رابطه با فعالیت‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی، از برگزاری اردوی تهذیبی آموزشی یک هفته‌ای در مشهدمقدس خبر داد.

حجت الاسلام بنی طریف با بیان اینکه اردوی مذکور برای طلاب مجرد برگزار شده است، گفت: این اردو از ۱۶ دی ماه آغاز و تا ۲۲ دی ماه با حضور ۵۰ طلبه سطوح مقدماتی، ۲ و ۳ ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام بنی طریف از سوی مدیریت حوزه علمیه خوزستان به عنوان مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز جایگزین حجت الاسلام جزایری شد که به عنوان معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب شده است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات