۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۳۴۷۰۹
حجت الاسلام قلی پور:

تشییع میلیونی پیکر سپهبد سلیمانی نشان داد پیام دکترین نظام مقاومت است

تشییع میلیونی پیکر سپهبد سلیمانی نشان داد پیام دکترین نظام مقاومت است
امام جمعه بابلسر گفت: جمعیت میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی نشان داد که پیام دکترین نظام جمهوری اسلامی مقاومت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر جمعه شب در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در حسینیه عاشقان امامزاده ابوطالب زیراب برگزار شد به تقارن شهادت سردار سپهبد سلیمانی با ایام شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و با بیان این که این سردار رشید اسلام انسان وارسته‌ای بود که در مسیر کمال و تعالی رشد کرد، گفت: خون پاک این شهید سرافراز موجب تنفر عمومی نسبت به رییس جمهور جنایت کار آمریکا شده است.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که ملت ایران علیرغم همه مشکلات و فشار‌های اقتصادی آن حماسه عظیم و میلیونی را خلق کردند، گفت: چنین جمعیتی پس از ارتحال امام خمینی (ره) در کشورمان بی سابقه بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مشی زندگی حاج قاسم سلیمانی فاطمی بود، افزود: این سردار رشید اسلام عمر با برکت خود را در مسیری طی کرد که حضرت زهرا (س) ترسیم فرمود و سیره او سیره فاطمی بود.
 
امام جمعه بابلسر، معاد باوری را یکی از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی برشمرد و با بیان این که انسانی که به روز قیامت باور دارد سره را از ناسره تشخیص می‌دهد، خاطرنشان کرد: کسی که قیامت را باور دارد دروغ نمی‌گوید و مردم را فریب نمی‌دهد.
 
حجت الاسلام قلی پور به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه برخی‌ها به مردم وعده‌های دروغین و بی پشتوانه می‌دهند، افزود: انسان کوردل همه چیزش این دنیا است و حلال و حرام برایش مهم نیست.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم باید افرادی را برای مجلس انتخاب کنند که دیندار باشد، گفت: سپهبد سلیمانی دنیا برایش هیچ ارزشی ندارد، چون او معاد باور، خدا محور، شاگرد مکتب فاطمه زهرا (س) و ولایت مدار بود.
 
وی با بیان این که سردار سپهبد شهید سلیمانی ولایت معاش نبود بلکه به معنای واقعی کلمه ولایت مدار و ولایت پذیر بود، افزود: یک عده برای دنیای خود از ولایت حرف می‌زنند، اما حاج قاسم از فاطمه زهرا (س) درس گرفت و این بانوی برجسته اسلام تابع ولایت بود.
 
امام جمعه بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود به نشانه‌های سربازان ولایت اشاره کرد و با بیان این که حق تقدم برای ولایت، حق تقدم در عمل و حق تقدم در حیات سه نشانه سرباز ولایت است گفت: سردار شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بود.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که امروز به برکت خون پاک شهید سلیمانی وحدت و همبستگی بیشتری در کشور به وجود آمده است، افزود: جمعیت میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی نشان داد که پیام دکترین نظام جمهوری اسلامی مقاومت است و با ایستادگی در برابر استکبار می‌توانیم حق خود را بگیریم./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات