۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۳۴۹۷۳

اهدای بیش از ۴ هزار جلد کتاب در جشنواره مردمی نذر کتاب فسا

اهدای بیش از ۴ هزار جلد کتاب در جشنواره مردمی نذر کتاب فسا
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا گفت: در راستای سومین جشنواره نذر کتاب فسا تا کنون بیش از ۴ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های این شهرستان اهدا شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدحسین فیروزی اظهار داشت: سومین جشنواره مردمی نذر کتاب فسا از 20 آبان ماه تا 22 بهمن ماه جاری در شهرستان فسا در حال برگزاری است.

وی با اشاره به مجموع تعداد کتاب های اهدایی از ابتدای جشنواره تاکنون، افزود: در این مدت تعداد 4 هزار و 691 جلد کتاب به ارزش تقریبی 560 میلیون ریال توسط مردم کتاب دوست فسا اهدا شده است.

رئیس اداره کتابخانه عمومی فسا با اشاره به اینکه از 7 دی تا 20 دی ماه تعداد هزار و 130 جلد کتاب به ارزش تقریبی 142میلیون ریال اهدا شده است، بیان کرد: در این مدت 83 نفر از شهروندان کتاب های خود را به جشنواره نذر کتاب فسا اهدا کردند.

وی با اشاره به نحوه و چگونگی شرکت در این جشنواره مردمی، خاطرنشان کرد: شهروندان فسایی می توانند کتاب های نو و دست دوم با موضوعات مختلف از جمله کودک و نوجوان، کمک درسی، رمان، داستان، تاریخ، علمی، مذهبی، دانشگاهی و ... را به کتابخانه شهرستان اهدا کرده و با کار خیر خود در تقویت کتابخانه های مناطق محروم فسا و توسعه فرهنگ کتاب خوانی کمک کنند.

فیروزی گفت: همشهریان برای همکاری با این نهاد فرهنگی و مشارکت در اهدای کتاب می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی یا تماس با شماره های دبیرخانه جشنواره، با اهدای کتاب در این امر خیر شرکت کنند.

وی بیان کرد: جشنواره مردمی نذر کتاب فسا تا 22 بهمن ماه 98 میزبان کتاب های اهدایی شهروندان است./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات