۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۳۵۰۵۶
طلاب و اساتید مدرسه علمیه حاج ملاصادق مجتهد قمی:

هرگز اجازه سوء استفاده به دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را نخواهیم داد

هرگز اجازه سوء استفاده به دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را نخواهیم داد
طلاب، اساتید و بسیج مدرسه علمیه حاج ملاصادق مجتهد قمی ضمن درخواست بررسی جدی خطاها و تقصیرهای احتمالی از مراجع ذیربط حمایت خود را از فرمانده هوافضای سپاه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا،طلاب ، اساتید و بسیج مدرسه علمیه حاج ملاصادق مجتهد قمی در پی سقوط هواپیمای اوکراینی ضمن درخواست بررسی جدی خطاها و تقصیرهای احتمالی از مراجع ذیربط نسبت به این حادثه حمایت خود را از نیروهای مسلح بویژه فرمانده هوافضای سپاه اعلام کردند. 

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

«وکأينْ مِنْ نَبِي قاتَلَ مَعَهُ رِبِّيونَ کثيرٌ فَما وَهَنوا لِما اصابَهُمْ في سَبيلِ اللَّهِ وَ ما ضَعُفوا وَ مَا اسْتَکانوا وَ اللَّهُ يحِبُّ الصّابِرينَ‌‌‌‌‌»آل عمران ۱۴۶
[چه بسيار رخ داده که پيغمبري، جمعيت زيادي از پيروانش در جنگ کشته شده و با اين حال اهل ايمان با سختيهايي که در راه خدا به آنها رسيده مقاومت کردند و هرگز بيمناک و زبون نشدند و سر زير بار دشمن نياوردند و راه صبر و ثبات پيش گرفتند که خداوند صابران را دوست مي‌‌‌‌‌دارد.]


در پی حادثه جانسوز سقوط هواپیمای مسافربری و جان‌باختن جمعی از هموطنان عزیزمان و دیگر همنوعان، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، این حادثه جانگداز را به پیشگاه امام عصر عج الله تعالی فرجه شریف، مقام معظم رهبری مد‌ظله العالی و ملت شریف ایران به ویژه خانواده های داغدیده تسلیت عرض می‌نمائیم .

این حادثه تلخ که به منظور دفاع در برابر حملات احتمالی ارتش آمریکا و بر اثر خطای انسانی پیش آمده، تلخی کام ملت‌مان را در مصیبت سنگین شهادت سردار سپهبد سلیمانی و از دست دادن هموطنان‌مان را مضاعف نمود .

امروز کشور عزیزمان ایران پس از ترور سردار سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار در شرایط حساسی قرار گرفته است و در این برهه از زمان تضعیف نیروهای مسلح به هر شکلی منجر به جرأت پیدا کردن دشمنان این ملت و سوء استفاده شیاطین داخلی شده و همچنین زمینهٔ ناامنی و پیدایش حوادث خانمان‌سوز را فراهم می‌سازد .

مردم ولایت مدار و بصیر ایران مراقب باشید فرزندان سپاهی خود و نیروهای مسلح ملت که طی این ۴۱سال همواره حافظ آرامش و امنیت کشور بوده و درتمامی مشکلات مانند سیل و زلزله و... در کنار مردم عزیز با جان و دل ایستادگی کردند و به پشتوانهٔ حمایت مردم، انتقامی سخت از آمریکای جنایتکار و ایادی آن گرفتند، توسط جنگ رسانه‌ای، شایعه و لجن‌پراکنی دشمن مورد هجمه قرار نگیرند و حمایت خود را همانگونه که درتشییع سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به جهانیان نشان دادید و کمر دشمن از این حمایت و حضور باشکوه ملّی شکسته شد، همواره برآن استوار بوده که این استقامت نابودی نهایی استکبارجهانی را به دنبال خواهد داشت . ” أليس الصبح بقريب “.

ما طلاب و اساتید همراه مردم قهرمان ایران عزیز ضمن درخواست بررسی جدی خطاها و تقصیرهای احتمالی از مراجع ذیربط نسبت به سقوط هواپیما و جان‌باختن تعدادی از هموطنان گرامی، حمایت خود را از نیروهای مسلح بویژه فرمانده هوافضای سپاه اعلام می داریم و از سپاه پاسداران خواهانیم راه خود را مبنی بر انتقام سخت از آمریکا استمرار ببخشند که این مطالبهٔ عمومی ملت ایران می باشد .

در پایان نیز اعلام می داریم هرگز اجازه سوء استفاده به دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را نخواهیم داد و تا پای جان، رهبر حکیم و فرزانه مان را تنها نخواهیم گذاشت.

« یا أیّها الّذین آمَنوا إن تنصُروا اللّهَ ینصُرکم و یُثبّت اقدامَکم »

طلاب ، اساتید و بسیج مدرسه علمیه حاج ملاصادق مجتهد قمی
قم المقدسة

/1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات