۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۳۵۱۷۴
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان:

اولویت جمهوری اسلامی، مقابله با آمریکا است

اولویت جمهوری اسلامی، مقابله با آمریکا است
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که اولویت نظام اسلامی، مقابله با آمریکا است، گفت: مردم کشور امنیت را مدیون سپاه هستند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به اهداف دشمن در کشور، گفت: کشور جمهوری اسلامی از جهت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در حال جنگ با آمریکا است.
 
وی افزود: اولویت اول نظام اسلامی، مقابله کردن با نقشه‌های شوم دشمنانی همچون آمریکا است و مردم و مسؤولان وظیفه دارند با بصیرت نقشه‌های دشمنان را از بین ببرند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که ممکن است در عرصه جنگ اشتباهاتی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: قضیه هواپیمای اوکراین نباید مسؤولان را از اولویت اول که مقابله با آمریکا است، دور کند، زیرا تمام مشکلاتی که امروز کشور ایران دچار شده به سبب خرابی های دولت آمریکا است.
 
وی با اشاره به این که ابهاماتی در پرواز هواپیمای اوکراین وجود دارد و مسؤولان باید جواب این سوالات را بدهند، اظهار داشت: ممنوع نکردن پروازها، حرکت در مسیر نظامی سپاه و هک کردن دستگاه های کشور در روزی که صددرصد کشور ایران در حال جنگ بوده از سوالاتی بوده که باید مسؤولان جواب دهند.
 
امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: برادران سپاه از آبرو و جان خودشان در قضیه هواپیمای اوکراین در مسیر اسلام گذشتند و مردم باید امنیت کشور را مدیون برادران سپاهی باشند که شب و روز به فکر امینت آسمان و زمین کشور هستند.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با بیان این که خدمات سپاه را نباید نادیده گرفت، ابراز داشت: مردم کشور اعتماد به مسؤولان نظامی دارند.
 
وی با اشاره به این که وزیر خارجه سفیر انگلستان را از کشور ایران اخراج کند، خاطرنشان کرد: ضعف دیپلماسی کشور  را می رساند، اگر سفیر انگلستان را از کشور خارج نکنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی در پایان با توجه به این که انگلستان از دشمنان درجه یک کشور ایران محسوب می‌شود، گفت: سفیر انگلستان با حضور خود در اغتشاشات ثابت کرده که به دنبال از بین بردن سپاه و مملکت اسلامی است و حضور سفیر انگلستان در کشور به معنای لانه جاسوسی آمریکا در کشور شمرده می‌شود./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
اسلام برای هدایت انسان یک دین جامع است. به همین دلیل برای تمام ابعاد حیات انسانی مدعی راه حل و دستورالعمل هم برای بُعد فردی و هم برای بُعد اجتماعی است و از این جهت نسبت به مسائل اجتماعی خیلی اهتمام دارد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
صفحه استان کرمان خوابیده
0
0