۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۳۵۱۷۵
امام جمعه امین شهر:

دشمنان با تخریب سپاه درپی تضعیف نظام اسلامی هستند

دشمنان با تخریب سپاه درپی تضعیف نظام اسلامی هستند
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که عده ای به دنبال تخریب سپاه هستند، گفت: آمریکا و منافقانی در کشور با تخریب سپاه، به دنبال از بین بردن اقتدار اسلام در منطقه هستند.
حجت الاسلام فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان در کشور ایران، گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی هستند.
 
امام جمعه امین شهر با توجه به این که امینت آسمان و زمین را مدیون سپاه هستیم، خاطرنشان کرد: برادران سپاهی شب و روز از کشور ایران دفاع می‌کند.
 
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که مدیریت کردن اغتشاشات در کشور از طرف آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در طول تاریخ کشور‌های قدرتمند همچون آمریکا و روسیه اتفاقاتی مانند قضیه هواپیمای اوکراین برایشان اتفاق افتاده است.
 
وی تصریح کرد: ۴۱ سال خدمات ارزشمند سپاه برای مردم ثابت شده است و مردم می‌دانند که سپاه به دنبال امنیت و پیشرفت کشور است.
 
استاد حوزه علمیه با اشاره به این که تخریب سپاه، ضربه زدن به اسلام است، ادامه داد: دولت آمریکا و منافقانی در کشور با تخریب کردن سپاه به دنبال از بین بردن اقتدار اسلام در منطقه هستند.
 
وی اظهار داشت: حضور سفیر انگلستان در جمع اغتشاش گران یکی دیگر از نقشه‌های شوم دشمنان در کشور شمرده می‌شود که وزارت خارجه باید سفیر انگلستان را از کشور اخراج کند.
 
حجت الاسلام فلاحی با توجه به این که مردم انتظار دارند وزارت خارجه روباه پیر را از کشور خارج کند، ابراز کرد: تذکر شفاهی و کتبی به سفیر انگلستان فایده‌ای را در بر نخواهد داشت و وزارت خارجه باید اقدام جدی در این باره صورت دهد.
 
وی در پایان با اشاره به این که سپاه بزرگ‌ترین نعمت برای مردم ایران محسوب می‌شود، گفت: قدر سپاه را در کشور بدانیم و با کسانی که به دنبال تخریب سپاه هستند، برخورد کنیم./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
در ۲۰۰ سال اخیر نظام‌های مدرن مثل آموزش‌وپرورش، ثبت‌اسناد، دانشگاه، میراث فرهنگی و... مدام یکی‌یکی آمده و حوزه نفوذ عالمان دینی را از آن‌ها گرفته است. روحانیت ما این تحول را به موقع دریافت نمی‌کند و نمی‌تواند خودش را به‌روز و بازسازی کند؛ این وضعیت تا امروز ادامه داشته و در جمهوری اسلامی هم روحانیت و حوزه علمیه راه‌حل‌های ایجابی ندارند، بلکه صرفاً انتقادات عالمانه و البته بسیار قوی نسبت به نظام غرب و ساختارهای حکومتی کنونی دارند.
0
0