۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۶۳۵۳۰۷

تولیت آستان قدس رضوی با خانواده سپهبد شهید سلیمانی دیدار کرد

تولیت آستان قدس رضوی با خانواده سپهبد شهید سلیمانی دیدار کرد
تولیت آستان قدس رضوی با حضور در منزل خانواده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان با خانواده این سردار شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی که شامگاه گذشته به منظور شرکت در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهدای مقاومت به استان کرمان سفر کرده است، در بدو ورود به این استان با خانواده معزز شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی در جریان این دیدار با برشمردن خصوصیات فردی سردار شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی مؤمن واقعی و اهل سَداد بود؛ محکم تصمیم می‌گرفت و پای تصمیمش می‌ایستاد و مقاومت می‌کرد.

وی افزود: از دوره نوجوانی و جوانی راهی را انتخاب کرد و آن راه نورانی را با همان قوت و صلابت ادامه داد و هرگز از آن خسته نشد. بسیاری از افراد در این مسیر قدم می‌گذارند ولی بین راه می‎مانند و سست و خسته می‌شوند و به قول قرآن کریم، ایمان آن‎ها متزلزل می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به استحکام شخصیت شهید سردار سلیمانی گفت: این نزدیکی و تحول قلوب مردم در تشییع باعظمت سردار شهید سلیمانی نشان از اخلاص وی داشت،

وی با تأکید بر اهمیت اعتقاد و باور قلبی به مسیر حرکت با الگوبرداری از شخصیت شهید سلیمانی ابراز کرد: اعتقاد داشتن به راه انتخاب شده و محکم ایستادن بروی تصمیم اتخاذ شده، ویژگی مهمی است که مسئولان ما باید از شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به تعبیری از رهبر معظم انقلاب در رابطه با شخصیت شهید سلیمانی گفت: به فرموده معظم‌له، شهید سلیمانی محکم تصمیم می‌گرفت و پای تصمیم خود می‌ایستاد و هزینه تصمیماتش را هم می‌پرداخت.

وی با بیان ویژگی دیگری از شهید سپهد سلیمانی افزود: شهید سلیمانی بسیار مردم‌دار بود؛ اگر کسی وی را در لباس شخصی می‌دید، فکر می‌کرد فردی معمولی است و اصلا تصور نمی‌کرد او یک ژنرال نظامی باشد. او خودش را کاملا وقف مردم و انقلاب کرده بود و به هیچ عنوان دنبال مال‌اندوزی نبود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی تصریح کرد: این سبک زندگی بسیار ارزشمند است و می‌تواند برای مسئولین الگوی عمل قرار بگیرد. اگر متولیان امر راه را درست بروند، مردم هم همان طور جواب می‌دهند. سوگواری باورنکردنی مردم در مراسم شهید حاج قاسم سلیمانی نشانه انتخاب راه درست شهید سلیمانی بود./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات