۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۳۵۴۶۳

هشتمین نمایشگاه کالای ایرانی- خانه ایرانی در اردبیل گشایش یافت

هشتمین نمایشگاه کالای ایرانی- خانه ایرانی در اردبیل گشایش یافت
با حضور اقشار مختلف و مسئولان هشتمین نمایشگاه کالای ایرانی- خانه ایرانی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری رسا، با حضور اقشار مختلف و مسئولان هشتمین نمایشگاه کالای ایرانی- خانه ایرانی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

پیمان پدرنژاد، مسئول اجرایی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل ظهر امروز در آئین افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با هدف حمایت از کالای داخلی و تولید ایرانی درصدد هستیم تا برگزاری نمایشگاه‌های با این محور را در سطح استان توسعه بخشیده و به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به این که 8 استان کشور در این نمایشگاه محصولات تولیدی خود را به عرضه نمایش گذاشته‌اند بیان کرد: 60 غرفه واحدهای تولیدی و بازرگانی از استان‌های کشور غرفه دارند که در زمینه‌های مختلف همچون دکوراسیون داخلی، فرش ماشینی و فرش دستباف، لوستر، لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب، مواد غذایی، سوغات و هدایا محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

مسئول اجرایی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل بیان کرد: استان‌های تهران، قم، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان و شیراز در این نمایشگاه‌ها حضور یافته و درصدد هستیم برگزاری این نمایشگاه‌ها را با کیفیت و سطح قابل قبول و برای جلب رضایت خریداران مبنای کار قرار دهیم.

پدرنژاد تصریح کرد: یکی از اهداف مورد نظر در راستای برگزاری این نمایشگاه‌ها این است که بتوانیم با خارج کردن دست دلالان از بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان فروش واسطه‌دار را رفع کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه تا 27 دی ماه از ساعت 15 تا 21 شب برای بازدید عموم دایر است و بازدیدکنندگان می‌توانند همه روزه در این ساعات به محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند که این مسئله به عنوان اولویت اساسی مطرح است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات