۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۳۵۵۵۶
امام جمعه اهواز:

الگو‌های موفق کار و کارآفرینی از سوی رسانه‌ها مطرح شود

الگو‌های موفق کار و کارآفرینی از سوی رسانه‌ها مطرح شود
امام جمعه اهواز با بیان اینکه نمونه های موفق عینی کارآفرینان باید به نسل جوان منتقل شود، گفت: الگو‌های موفق کار و کارآفرینی از سوی رسانه‌ها مطرح شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، صبح امروز در دیدار معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه بیکاری در خوزستان، ام المشاکل است، خاطرنشان کرد: شغل از نگاه جوان امروزی در ادارات دولتی و شرکت‌های تابعه خلاصه می‌شود، چنین فرهنگی باید کنار برود تا بتوانیم گام‌هایی برای کاهش بیکاری برداریم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه باید الگو‌های موفق کار و کارآفرینی از سوی رسانه‌ها مطرح شوند، عنوان داشت: نمونه‌های موفق عینی به نسل جوان منتقل شود در غیر این صورت کاری نمی‌توان کرد و بیکاری باز هم ادامه دار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان داشت: پرداخت وام‌ها باید برای استمرار شغل باشد نه اینکه وام دریافت شود و تنها برای بازه زمانی محدودی کارآفرینی ایجاد بکند.

وی به مناطق محروم اهواز اشاره کرد و افزود: در این مناطق نخستین مطالبه، اشتغال است، در ۴۰ نقطه اهواز با محوریت مسجد و فعال کردن بسیج بنا به تناسب نیاز‌های هر منطقه، حضور خواهیم داشت./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات