۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۳۵۷۸۶

راهپیمایی دفاع از سپاه و همدردی با شهدای سانحه هوایی در کرج برگزار شد

راهپیمایی دفاع از سپاه و همدردی با شهدای سانحه هوایی در کرج برگزار شد
با حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان البرز راهپیمایی دفاع از سپاه پاسداران و همدردی با شهدای سانحه هوایی بعد از برگزاری نمازجمعه کرج در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، امروز همزمان با مردم سایر استان‌های کشور مردم مومن و انقلابی کرج پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه و جبهه مقاومت و نیز همدردی با خانوده‌های جان‌باختگان سانحه هوایی از مصلی نمازجمعه تا امامزاده حسن(ع) راهپیمایی کردند.

نمازگزاران جمعه کرجی با در دست داشتن پوسترها و دست نوشته‌هایی ضمن حمایت خود از سپاه پاسداران، جبهه مقاومت و همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان سانحه هوایی خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و متحدانش در منطقه فریاد زدند.

راهپیمایی دفاع از اقتدارآفرینان و همدردی با خانواده‌ شهدای هواپیمای اوکراینی در استان البرز در شهرستان‌های دیگر البرز هم به صورت باشکوه و منظم برگزار شد و تکریم سپاه پاسداران از اهداف این راهپیمایی بوده است به گونه‌ای که مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه، شهدا و به‌ویژه سردار رشید اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و تکریم سپاه پاسداران در صحنه حضور یافتند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات